دونفر در توییتر که در جشنواره هم بودند

دونفر در توییتر که در جشنواره هم بودند

پایگاه خبری گلونی رضا ساکی: اولین چیزی که می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که معماری پردیس ملت واقعاً شاهکار است.

آدم این قدر راحت سوراخ‌سنبه‌هایش را پیدا می‌کند که نگو. یعنی اگر هزار سال هر سال به این پردیس بیایی، سال بعد دوباره سردرگم می‌شوی و این خاصیت این بنا است.

دونفر در توییتر که در جشنواره هم بودند

امروز در کاخ رسانه دو نفر را دیدم که دیشب در توییتر تقریباً حیثیت برای یکدیگر نگذاشته بودند اما امروز یکی برای دیگری در صف جا گرفته بود. توی صف هم دائماً با گوشی‌هایشان ور‌ می‌رفتند. فکر کنم همچنان داشتند به هم ابراز ارادت می‌کردند.

یکی از دیدنی‌های کاخ رسانه جشنواره فیلم فجر تفاوت در ابزار و ادوات خبرنگاران است. برخی خبرنگاران رسانه‌های نفتی تا دندان مسلح به جشنواره آمده‌اند و برخی خبرنگاران غیرنفتی دربه‌در دنبال لنز و میکروفون قرضی می‌گردند.

امروز گریه کردم. وقتی دیدم کف یک پراید هنگام ورود به پارکینگ ویژه خبرنگاران به کف ناهموار زمین، گیر کرد گریه‌ام گرفت. آخر چرا به فکر ماشین‌های لوکس مردم نیستید؟

آیا رواست که کف پراید، این قله تولید ملی این طور به خیابان گیر کند؟ نمی‌شد این مسیر را صاف کنید؟ درست است این همه پول بالای پراید بدهیم آخر سر هم این طور بشود؟

سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر هم‌اکنون در سینماهای برگزیده کشور در حال برگزاری است. گفتنی است پردیس سینمایی ملت به عنوان کاخ رسانه و پردیس چارسو به عنوان کاخ هنرمندان از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند.

هرساله جشنواره فیلم فجر با حواشی مختلفی روبه‌رو است و پایگاه خبری گلونی این حواشی را به سیک خود پوشش می‌دهد.

شما می‌توانید به‌گزین اخبار فرهنگی هنری را در پایگاه خبری گلونی دنبال کنید.

سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

پایان پیام

کد خبر : 147834 ساعت خبر : 1:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=147834
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات