فیلم آبادان یازده ۶۰ فیلمی به کارگردانی مهرداد خوشبخت

فیلم آبادان یازده ۶۰ فیلمی به کارگردانی مهرداد خوشبخت

به گزارش پایگاه خبری گلونی مهرداد خوشبخت را با ساخت سریال‌های تلویزیونی مثل «شهر دقیانوس»، «غیرعلنی»، «گشت پلیس » و «آچمز» می‌شناسیم.

خوشبخت فیلمسازی در سینما را از سال ۸۴ با ساخت فیلم «جای او دیگر خالی نیست» آغاز کرد و «صدای پای من» و «عقاب صحرا» را هم به ترتیب در سال‌های ۸۹ و ۹۱ مقابل دوربین برده است.

فیلم «جای او دیگر خالی نیست» اولین بار در بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و فیلم «صدای پای من» در چهل و یکمین جشنواره بين‌المللی فيلم رشد به نمایش درآمد و مورد تحسین واقع شد.

فیلم «عقاب صحرا» هم اولین بار در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد.

سه فیلمی که تا به حال خوشبخت برای سینمای ایران کارگردانی کرده است، آنچنان که باید در جذب مخاطب موفق نبوده‌اند.

فیلم آبادان یازده ۶۰ فیلمی به کارگردانی مهرداد خوشبخت

خوشبخت بعداز هشت سال از ساخت فیلم «عقاب صحرا» امسال تصمیم گرفت فیلم جدیدش «آبادان یازده ۶۰» را مقابل دوربین ببرد تا در سی و هشتمین جشنوار ه فیلم فجر در کنار دیگر فیلم‌ها حضور داشته باشد.

این فیلم محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج به حساب می‌آید که در حوزه دفاع مقدس است و به شروع جنگ ایران و عراق می‌پردازد.

با اعلام فهرست هیات انتخاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، فیلم «آبادان یازده ۶۰» هم در لیست فیلم‌های بخش سودای سیمرغ حضور دارد و برای اولین بار در جشنواره امسال به نمایش درمی‌آید.

خوشبخت علاوه بر کارگردانی، نویسندگی جدیدترین فیلمش را هم خودش برعهده داشته است.

باید دید آیا جدیدترین ساخته خوشبخت که بعد از هشت سال با این فیلم به سینما بازگشته، مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد یا خیر.

در خلاصه داستان «آبادان یازده۶۰» نوشته شده: «مردم غیور آبادان… شهر در آستانه سقوط قرار گرفته است!»

علیرضا کمالی، حسن معجونی، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی، نادر سلیمانی، ویدا جوان، یاسین مسعودی و رضا مسعودی در این فیلم مقابل دوربین قرار گرفته‌اند و حسن کلامی تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده داشته است.

پایان پیام

کد خبر : 147559 ساعت خبر : 1:54 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=147559
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات