فیلم آن شب فیلمی از کوروش آهاری

فیلم آن شب فیلمی از کوروش آهاری

به گزارش پایگاه خبری گلونی حضور شهاب حسینی در نقش اصلی فیلم سینمایی «آن شب » موجب شد اخبار این فیلم بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

همین که حسینی در فیلمی که در آمریکا مقابل دوربین رفته‌است به ایفای نقش پرداخته، کافی بود تا توجه رسانه‌ها را به خود جلب کند و انتشار اخبار و تصاویر آن با استقبال روبه‌رو شود.

حسینی که سابقه همکاری با فیلمسازان باسابقه‌ای چون اصغر فرهادی، کمال تبریزی، مازیار میری و پوران درخشنده را در کارنامه دارد، این بار در «آن شب » مقابل دوربین کوروش آهاری رفت؛ کارگردانی که اولین ساخته سینمایی‌اش را مقابل دوربین می‌برد.

فیلم آن شب فیلمی از کوروش آهاری

آهاری در اولین فیلم سینمایی خود سراغ نوعی از قصه‌گویی و فیلمسازی رفته که چندان در ایران متداول نیست.

اولین فیلم سینمایی او قصه‌ای معمایی دارد و ماجرای زوجی ایرانی را روایت می‌کند که در هتلی در آمریکا محبوس می‌شوند.

این اتفاق غیرمنتظره خود آغاز اتفاق‌های تازه‌ای است؛ اتفاق‌هایی که نه فقط دور و بر آنان بلکه میان آن دو رخ می‌دهد.

آن‌ها به رازهایی پی می‌برند که در همه این سال‌ها از یکدیگر پنهان نگه داشته بودند. مواجهه با رازهای قدیمی فضایی معمایی و رازآلود در نخستین اثر سینمایی آهاری رقم می‌زند.

سختی تولید فیلم در خارج از کشور، همراه کردن بازیگران ایرانی و خارجی در کنار یکدیگر و تولید اثری تولید مشترک همه آن چیزهایی است که موجب می‌شود بتوان گفت این فیلمساز برای به ثمر رساندن کارش چندان مسیر ساده‌ای پیش رو نداشته است.

البته نتیجه این کار در جلب نظر هیات انتخاب جشنواره فجر موفق بوده است.

برخی از عوامل: نویسنده: میاد جرموز و کوروش آهاری، تدوین: سپیده عبدالوهاب، بازیگران: شهاب حسینی، امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی و هنرمند خردسال لیا گرگانیان بازیگران اصلی این فیلم هستند که در کنار بازیگران خارجی: لی لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مورا، تهیه‌کننده: محمد درمنش.

پایان پیام

کد خبر : 147631 ساعت خبر : 4:07 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=147631
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات