فیلم ابر بارانش گرفته به کارگردانی محمد برزگر

فیلم ابر بارانش گرفته به کارگردانی محمد برزگر

به گزارش پایگاه خبری گلونی مجید برزگر چهارمین فیلم سینمای یاش را در حال و هوای آثار قبل یاش جلوی دوربین برده است.

«یک شهروند کاملاً معمولی»،  «پرویز» و «فصل باران‌های موسمی » فیلم‌های قبلی این کارگردان هستند که همه شخصیت محورند.

قصه زندگی آدم‌ها و فضاسازی اطراف آنها مهمترین نکاتی‌اند که وقتی از سالن سینما بیرون می‌آیی از فیلم‌های این کارگردان در خاطر می‌ماند. فیلمنامه «ابر بارانش گرفته » تازه‌ترین فیلم این کارگردان که اولین نمایش خود را در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر پشت سر می‌گذارد.

فیلم ابر بارانش گرفته به کارگردانی محمد برزگر

برزگر به همراه آرمان خوانساریان نوشته و تهیه‌کنندگی اثر هم برعهده خود اوست. اغلب لوکشین‌های این فیلم در تهران و شمال بوده از همین رو و با توجه به عکس‌های منتشر شده از فیلم می‌توان پیش بینی کرد با پلان‌های چشم‌نوازی در این فیلم رو به رو خواهیم بود.

سازندگان «ابر بارانش گرفته » این فیلم را به دور از فضای خبری و در سکوت ساختند و تنها پیش‌بینی که می‌توان درباره آن  داشت فرم آن است که با توجه به پیشینه کارگردانش از دیگر ساخته‌های او چندان دور نیست

داستان و فرم متفاوت این فیلم، در ادامه فیلم‌های پیشین این کارگردان است که چندی پیش و در سکوت خبری در تهران و شمال فیلم‌برداری شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: سارا، پرستار ۳۵ ساله و مجرب به بیمارانش کمک می‌کند تا آرام شوند حتی آنها که امیدی به زنده ماندنشان نیست.

برخی از عوامل: تهیه‌کننده و کارگردان: مجید برزگر، بازیگران: نازنین احمدی، مزدک میرعابدینی، علی ثانی فر، ارشیا نیک‌بین.

جشنواره فیلم فجر مهمترین جشنوارهٔ سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱ تاکنون معمولاً در میانه بهمن ماه هر سال در تهران برگزار می‌گردد. تاکنون ۳۷ دوره از این جشنواره برگزار شده‌است که آخرین آن در سال ۱۳۹۷ بود. این جشنواره توسط بنیاد سینمایی فارابی و زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 147634 ساعت خبر : 4:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=147634
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات