فیلم شین با بازی شهاب حسینی اکران شد

فیلم شین با بازی شهاب حسینی اکران شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی شهاب حسینی که در سی‌ و هشتمین جشنواره فیلم فجر با فیلم «آن شب» کوروش آهاری در بخش فیلم‌های نگاه نو حضور داشت، برای نمایش فیلم «شین» که در سال ۹۷ تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشته به سینمای رسانه‌های جشنواره فیلم فجر آمد.

فیلم «شین» به کارگردانی میثم کزازی به باور بیشتر مخاطبان اثری در ژانر وحشت است و به عنوان تجربه اول یک کارگردان جوان موفق از آب در آمده بود اما همین تک اکرانش در سینمای رسانه‌ها زیر سایه حضور شهاب حسینی قرار گرفت که‌ در آن هم بازی کرده و هم تهیه کنندگی فیلم را برعهده دارد.

این فیلم در آخرین سانس شب گذشته در پردیس سینمایی ملت به نمایش درآمد که برای اولین بار در این دوره به کارگردان و تهیه کننده اثر اجازه خوش‌آمدگویی به حاضران در سالن دادن شد.

شهاب حسینی که چند روز قبل برای فیلم «آن شب» نتوانسته بود به نشست مطبوعاتی فیلم‌اش بیاید برای این فیلم خود را به تهران رساند و در سالن شماره ۹ پردیس که تعداد زیادی از وابستگان و خانواده عوامل و طرفداران حسینی در آن حضور داشتند، به تماشای فیلمش نشست. جمع زیادی از علاقه‌مندان به حسینی با تابلوی نقاشی از تصویر او و گل به دیدنش آمده بودند و اگرچه بسیاری از آن‌ها خواستار دیدن او و حضور در سالن نشست بودند این اجازه داده نشد.

 حسینی که به همراه چند هنرمند قدیمی در عرصه بازیگری یعنی هوشنگ توکلی، آتش تقی پور و سیامک اطلسی به نشست آمده بود از همان ابتدا در پاسخ به اولین سوال درباره ساخت فیلم «شین» و حضورش در جشنواره، به صراحت اعلام کرده که این نشست چندان برای فیلم «شین» نیست و او امده تا پس از مدتی که فقط حرف یا به قول خودش فحش خورده از خود دفاع کند و حرف هایش را بزند.

در این نشست آتش تقی پور که در دو سه روز گذشته چند فیلم متوالی در جشنواره داشت، برای اولین بار به پردیس ملت آمده بود، ضمن اینکه فریده سپاه منصور همسر هوشنگ توکلی هم در میان حاضران این نشست  بود.
شهاب حسینی صحبت های خود را با کنایه‌های تند به یکی از سینماگران مطرح کشور در مخالفت با تحریم جشنواره شروع کرد و بعد از مخاطبانش گله کرد که وقتی برایشان «فسفر سوزانده تا چند خط ادبی و با توسل به اشعاری از حافظ و سعدی بنویسد» چیزی جز فحش نثارش نکردند.

در لحن و کلام حسینی مشخص بود دلخوری عمیقی بابت واکنشهای بعضی مردم نسبت به اظهارات و نامه هایش پیش از شروع جشنواره دارد که شاید به شکلی قهر خود را با آنها مطرح کرد و گفت: دیگر تعارف بین من و مخاطبم از بین رفته و حالا من لزومی نمی بینم که فراتر از توانم تواضع کنم.

 او در صحبت های خود به درخواستی که برای اکران فیلم آشغال های دوست داشتنی داشته اشاره کرد و گفت: تمام تلاش من برای حفظ وحدت میان مردم و جلوگیری از نفاق و تکه تکه شدن سرزمینم است. وی اگرچه با لحنی نسبتا آرام و البته محکم و قاطع صحبت می کرد، اما در پاسخ به سوال خبرنگاری که به او گفت بعضی رفتارهای خودش باعث ایجاد شائبه می‌شود مثل آنجایی که در جشنواره فیلم “کن” حرفی از امام زمان نمی‌زند ولی در تهران جایزه‌اش را به امام زمان تقدیم می‌کند، عصبانی شد و دقایقی طولانی که  هر لحظه با عصبانیت بیشتری همراه بود توضیح داد، در کن از دریافت جایزه بی اطلاع بوده و اگر خبر داشت حتماً با آمادگی بیشتری می‌رفت. از این بابت از همکارانش گله‌مند است اما در عین حال جایی سخن از عقیده‌اش به میان آورده که ارزش آن را درک کنند.

نکته جالب توجه این نشست خواندن سوالات خبرنگاران توسط خود شهاب حسینی بود که از همان ابتدا برگه‌های سوالات را نگاه می‌کرد و شاید محتویات برخی از آن‌ها و نوع پرسش ها او را در لحظه ‌های اول کمی بیشتر به جوش آورد.

با این حال با وجود همه این حاشیه‌ها و عصبانیت حسینی نسبت به یک سوال‌، جو غالب نشست در طرفداری از او و صحبت هایش بود که در پایان دفاعیاتش مورد تشویق قرار گرفت.

فیلم شین با بازی شهاب حسینی اکران شد

جمشید هاشم‌پور، مهدی پاک‌نیت، هوشنگ توکلی، سیامک اطلسی، علی شادمان و غزال نظر دیگر بازیگران این فیلم هستند که در این نمایش ویژه که در قالب فیلم‌های اول خارج از مسابقه در یک سانس اکران می‌شود در پردیس ملت حضور خواهند یافت.

افسانه ناصری، حسین عابدینی، محمود بصیری، فخرالدین صدیق شریف، ناهید مسلمی، فرزین محدث، مهدی بجستانی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

پایان پیام

کد خبر : 148104 ساعت خبر : 0:05 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=148104
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات