معرفی گروه جدید بازیگران هم گناه

معرفی گروه جدید بازیگران هم گناه

معرفی گروه جدید بازیگران «هم‌گناه» همزمان با رونمایی از گریم پدرام شريفى، احسان كرمى، روشنك گرامى و مارال بنی‌آدم.

به گزارش پایگاه خبری گلونی در آستانه انتشار یکی از متفاوت‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی و پس از معرفی گروهی از بازیگران سریال «هم‌گناه» از گریم پدرام شريفى، احسان كرمى، روشنك گرامى و مارال بنی آدم رونمایی شد.

معرفی گروه جدید بازیگران هم گناه

معرفی گروه جدید بازیگران هم گناه

«هم‌گناه» که تاکنون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، حبیب رضایی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل را از گروه بازیگرانش معرفی کرده است، حالا با رونمایی از چهار بازیگر جدید، از پرتعداد بودن ستاره‌های سینمایی و تلویزیونی این اثر نمایش خانگی خبر می‌دهد.

داستان خانوادگی «هم‌گناه» به صورت مشترک توسط محسن کیایی و علی کوچکی نوشته شده است و هر کدام از این بازیگران اعضای «خانواده بزرگ صبوری» را تشکیل می‌دهند.

«هم‌گناه» اولین تجربه کارگردانی مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی است که از روزهای ابتدایی اسفند و در بیست‌وچهار قسمت هر دوشنبه منتشر خواهد شد. تماشای آنلاین آن نیز به صورت همزمان از طریق سرویس وی‌اودی فیلیمو امکان پذیر خواهد بود.

هدیه تهرانی – پرویز پرستویی – بهروز پرستویی – مهتاب کرامتی – مهدی پاکدل – محسن کیایی – هنگامه قاضیانی – حبیب رضایی – رویا تیموریان و مسعود رایگان نیز تاکنون به «هم‌گناه» پیوسته‌اند.

شاهرخ فروتیان، افسانه چهره آزاد، پدرام شریفی، روشنک گرامی، احسان کرمی، حسین امیدی، سوگل خلیق و مارال بنی آدم گروهی از این بازیگران هستند که علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، فرانک کلانتر، محمد اعلایی، محمدرسول صفری، محمد موحدنیا و آی‌تک جاویدنژاد نیز در کنار آن‌ها به ایفای نقش می‌پردازند.

پایان پیام

کد خبر : 148544 ساعت خبر : 2:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=148544
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات