نمايش نه به ايران تماشا رسيد

نمايش نه به ايران تماشا رسيد. برای تماشای آن و خرید بلیت متن زیر را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی نمايش نه به طراحى و كارگردانى عاطفه مقدسى يك الى ١٦ اسفند ماه ساعت ٢٠:٣٠ در سالن ايران تماشا به روی صحنه مي‌رود.

نه نمایشی است که مبتنی بر حرکت که در قالب پرفورمنس آرت الترناتیو اجرا می‌شود که در طول نمایش در ده بخش حرکتی است که سعی در بیان زندگی تراجنسيتى‌ها و دغدغه‌های این افراد در جامعه را دارد.

عوامل و دست‌اندرکاران نمايش نه

مجید کشاورز، مبینا محمدنژاد، آتنا محمدی، آوا مهماندوست، نگار والی دوست، سارینا رمضانی، فرشاد کنعانی سادات، امیرحسین حسین عرب، حامد اسماعیلی، جواد رستمی، حامد حجامی، میثم شریف تبار، فائزه حسین زاده و عاطفه مقدسی در اين نمايش نقش‌آفريني مي‌كنند.

از ديگر عوامل اين نمايش مي‌توان از فرهاد وحيد دستيار كارگردان، عاطفه مقدسي انتخاب موسيقى، مهشاد قصابها عكاس، الهام مرادى طراح لباس و سهيلا انصارى مشاوره رسانه نام برد.

تماشاخانه ايران تماشا واقع در میدان فردوسی – خیابان انقلاب – بعد از خیابان استاد نجات اللهی – کوچه سمنان – پلاک ۳ است و شما می‌توانید بلیت این نمایش را از آن‌جا تهیه و به تماشای این تئاتر بنشینید.

شما می‌توانید به‌گزین اخبار و یادداشت‌های حوزه تئاتر و نمایش را در پایگاه خبری گلونی بخوانید.

سایت خبری گلونی، آپارات، کانال تلگرام و توئیتر ما را دنبال کنید تا در جریان داغ‌ترین اخبار و اطلاعات حوزه سینما و تئاتر قرار بگیرید.

ما خبرهای مربوط به تئاتر را از روابط‌ عمومی خود نمایش‌ها دریافت و در اختیار شما قرار می‌دهیم و این‌گونه شما می‌توانید در مورد صحت و درستی اخبار منتشر شده در پایگاه خبری گلونی اطمینان داشته باشید.

به غیر از تئانر و سینما، پایگاه خبری گلونی داغ‌ترین و به‌روزترین اخبار گردشگری، نشر و کتاب و در کل فرهنگی و هنری را بازتاب می‌دهد.

اخبار را به سبک گلونی بخوانید.

پایان پیام

کد خبر : 148578 ساعت خبر : 1:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=148578
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات