آهنگ دکتر ساسی مانکن و انتشار ویروسی خطرناک

آهنگ دکتر ساسی مانکن و انتشار ویروسی خطرناک

پایگاه خبری گلونی میثم کریمی: ابتذال در موسیقی تا کجا؟

این چند روز ویروس کرونا در حال انتشار است و می‌دانیم که بالاخره تمام می‌شود، اما ویروسی مانند همین کرونا در حال رشد است، ویروسی به نام موسیقی مبتذل.

هدفی ندارد جز تخریب و از بین بردن محتوا در موسیقی ایران.

ساسی با خواندن این ترانه عمل مجرمانه انجام داده است.

هرکسی مختار است که هر موسیقی دلش خواست گوش بدهد، اما واقعا این آهنگ دکتر از آقای ساسی مانکن چه حرفی برای گفتن دارد؟ اول اینستا بعد کتاب؟ با ۲۰نفر رل؟ قبل از خواب دوشات؟ یعنی چه؟ همه جای دنیا تشویق افراد زیر ۱۸سال به مشروبات الکلی جرم است اما ساسی مانکن در حال چه کاری است؟ چه کسی می‌تواند جلوی او را بگیرد.

آهنگ دکتر ساسی مانکن و انتشار ویروسی خطرناک

بعضی می‌گویند ریتم شاد دارد که درباره نوع موسیقی نیز باید بگویم با توجه به صحبتی که با دوستانم که این حوزه صاحب‌نظر هستند انجام دادم، یک آهنگ بدون هارمونی با ریتم تند و شاد و همه این‌ها یعنی یک موسیقی و تنظیم ساده است نه چیزی بیشتر و اگر دقت کنیم همان آهنگ جنتلمن است با کمی تغییرات.

بعد از انتشار آن آهنگ مبتذل جنتلمن در سال گذشته، حالا باز هم ساسی کودکان را نشانه گرفته تا باز هم سلیقه موسیقایی این افراد را به کمترین حد ممکن برساند.

این موضوع حتا سر و صدای خواننده‌های لس‌انجلسی را نیز درآورده است و باعث شده که عده‌ای از این خواننده‌ها به محتوای ترانه‌های این خواننده واکنش‌های شدیدی نشان دهند.

برای گوش‌‌های خودمان ارزش قائل باشیم و هرچیزی را به عنوان موسیقی گوش ندهیم.

این ویروس خطرناک را منتشر نکنیم و خود را دربرابر این افراد مقاوم کنیم، این افراد هم مانند ویروس خطرناک‌اند.

البته می‌توان گفت در این وانفسای موسیقی ایران و بی‌سوادی خواننده‌های معروف این اتفاق‌ها بعید نیست و محل عرض اندام این افراد است.

پایان پیام

کد خبر : 150346 ساعت خبر : 9:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=150346
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات