بازار ماسک و مواد ضدعفونی هفته آخر اسفند به آرامش می‌رسد

بازار ماسک و مواد ضدعفونی هفته آخر اسفند به آرامش می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری گلونی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی تهران گفت: هفته آخر اسفند عطش بازار ماسک و مواد ضدعفونی فروکش می‌کند. تولیدکنندگان با تمام توان در کنار مردم هستند.

بعد از انتشار خبر شیوع کرونا در کشورمان موجی از نگرانی در مورد تامین مایحتاج بهداشتی خانواده، کل مردم را فرا گرفت.

نتیجه این شد که تقاضا برای خرید ماسک و الکل و مواد ضدعفونی به شدت افزایش یافت و این محصولات در بازار نایاب شد و یا با قیمتی گزاف فروخته می‌شد.

همین اول این نکته را یادآوری کنیم که در کشورهای اروپایی و آمریکایی که برای برخی از ما اسطوره‌های فرهنگ و تمدن و رعایت حقوق شهروندی هستند هم پس از ورود کرونا این محصولات حکم الماس را پیدا کرد.

مردم آن‌ها هم دربه‌در دنبال ماسک و مواد ضدعفونی می‌گشتند و قیمت این محصولات در آن‌جا هم سر به فلک گذاشت.

این‌ها را گفتیم تا بگوییم خیلی سیستم مملکت و مردم خودمان را زیر سوال نبریم. این اتفاق در تمام کشورها با سیستم‌های مختلف روی می‌دهد.

دلیلش هم افزایش چند ده میلیونی تقاضا برای خرید یک محصول است که تا یک ساعت پیش فقط تعداد محدودی تولید می‌شد.

حالا باز ما شانس آوردیم سبک طهارت‌مان با اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها تفاوت دارد وگرنه الان دستمال کاغذی هم مثل اروپایی‌ها در کشورمان  نایاب می‌شد.

خلاصه مدیرعامل شهرک‌های صنعتی تهران خبر داد که به زودی بازار ماسک و مواد ضدعفونی به آرامش نسبی می‌رسد.

دلیلش هم این است که بسیاری از تولیدکنندگان که محصولات مشابه می‌زدند این روزها خط تولید سابق خود را تبدیل به خط تولید این محصولات کردند.

قطعاً می‌گویید خب الآن پول تو این بازار است. بله. این تولیدکنندگان بابت تولیدات خود پول می‌گیرند. اما باید بپذیریم این یک معامله چندسر برد است.

هم کارگران این تولیدکنندگان به نوایی می‌رسند، هم مسئولان افتخار می‌کنند که توانستند نیاز بازار را تامین کنند و هم ما دست‌مان به مواد ضدعفونی کننده می‌رسد.

پایان پیام

کد خبر : 151077 ساعت خبر : 3:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=151077
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات