برگزاری آزمون دکتری به تعویق افتاد

برگزاری آزمون دکتری به تعویق افتاد

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تاریخ برگزاری آزمون ورودی دکتری ph.D ( نیمه متمرکز) سال ۱۳۹۹ از روز جمعه ۹اسفندماه به روز پنجشنبه ۲۸فروردین تغییر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۹ که قرار بود در تاریخ نهم اسفند ماه سال جاری برگزار شود با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ۲۸ فروردین ماه سال آینده برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه این آزمون نیز از ۲۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ منتشر می‌شود.

برگزاری آزمون دکتری به تعویق افتاد

در این اطلاعیه که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است آمده:«اطلاعیه این سازمان درخصوص اعلام سایر اطلاعات مربوط به برگزاری آزمون در روز دوشنبه مورخ  ۹۹/۰۱/۱۸ از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد. ضمنا کارت شرکت داوطلبان از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۱/۲۵ از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به این نشانی منتشر خواهدشد.»

در ابتدای ورود ویروس کرونا به ایران وزارت بهداشت اعلام کرد که آزمایش اولیه دو شهروند قمی در خصوص بیماری کروناویروس مثبت اعلام شد، ساعاتی بعد، مرگ این دو شهروند به واسطه ابتلا به بیماری کرونا تایید شد.

پس از توییت معاون وزیر بهداشت در خصوص مشاهده دو نمونه مشکوک به کروناویروس در قم و تایید این مساله، علاوه بر ایجاد فضای روانی خاص در شهر قم، به همین موازات تلاش کادر بهداشتی و درمانی قم نیز دو چندان شده است.

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسات متعدد به همراه مسئولان استان و همچنین با حضور معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی زمینه های کنترل وضیعت بهداشتی و درمانی در قم را بررسی می کنند.

مشاور وزیر بهداشت: نزدیکان دو فرد مبتلا به ویروس کرونا در قم در قرطنیه هستند

به نقل از یکی از رسانه‌های رسمی، علیرضا وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز اظهار کرد که نزدیکان دو فرد مبتلا به ویروس کرونا در قم در قرطنیه هستند.

پایان پیام

کد خبر : 149044 ساعت خبر : 2:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=149044
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات