تست تشخیص کرونا در مقابل در منازل نداریم؛ مراقب دزدها و شیادها باشید

تست تشخیص کرونا در مقابل در منازل نداریم؛ مراقب دزدها و شیادها باشید

پایگاه خبری گلونی؛ راضیه حسینی: در شرایطی که تست کرونا ویروس حتا در بیمارستان هم به سادگی انجام‌پذیر نیست و تا بیمار به مرحله حاد و خطرناک نرسیده باشد امکان گرفتن تست وجود ندارد، برخی از شیادان و کلاهبرداران سوژه جدیدی با عنوان «تست کرونا در مقابل در منازل» پیدا کرده و با این روش اقدام به دزدی کرده‌اند.

با این افراد معلوم الحال که احتمالاً بیشتر از نصف عمرشان را مشغول خوردن آب خنک بوده‌اند کاری نداریم، پلیس به حساب‌شان خواهد رسید.

اما روی صحبت ما با عزیزانی است که ممکن است گول این شیادان را بخورند و در منزل‌شان را باز کنند.

تست تشخیص کرونا در مقابل در منازل نداریم

دوستان، قبل از باز کردن در منزل کمی فکر کنید. مسائل بسیار کوچکی وجود دارد که با فکر کردن به آنها نه‌تنها در منزل‌تان را باز نخواهید کرد، بلکه سریع با پلیس تماس می‌گیرید و تست‌گیرنده‌های قلابی را تحویل خواهید داد.

مسأله اول: اصلاً تا به حال در اخبار شنیده‌اید حتا در همان چین هم برای گرفتن تست کرونا ویروس به در منازل بروند؟

مسأله دوم: آدم‌های معمولی که نه نماینده مجلس هستند و نه رئیس و وکیل و وزیر، تا به مرحله حاد و خطرناک نرسند هیچ بیمارستانی از آنها تست نخواهد گرفت. حالا ممکن است با این شرایط در منزل بیایند و از همه تست بگیرند؟

مسأله سوم: وقتی ماسک بعد از گذشت چندین روز هنوز به کالایی نایاب تبدیل شده و وقتی با هزار جور بدبختی موفق به یافتن یک عدد ماسک بشویم انگار الماس کوه نور را به دست آورده‌ایم، چطور انتظار دارید کیت تشخیص کرونا ویروس مثل نقل ونبات در کشور ریخته باشد و از هر شهروند آزمایش بگیرند؟

پس قبل از باز کردن در منزل، چند ثانیه فکر کنید و بعد در حالی‌که چند بد و بیراه اساسی نثار دزدها می‌کنید سریع به پلیس زنگ بزنید تا بیایند و چند تست تشخیص عقل و شعور و وجدان از این دزدها بگیرند.

پایان پیام

کد خبر : 149242 ساعت خبر : 12:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=149242
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات