تسهیلات صفر درصد به باغات خسارت دیده از سیل سیستان و بلوچستان

تسهیلات صفر درصد به باغات خسارت دیده از سیل سیستان و بلوچستان

زمینه اشتغال ۱۴هزار و ۲۸۰ نفر با اعطای این تسهیلات در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان فراهم‌ شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هشت هزار و ۹۲۷ طرح اشتغالزایی پایدار روستایی استان در سال جاری موفق به دریافت تسهیلات شدند.

ماندانا زنگنه در نشست بررسی ارزیابی آخرین وضعیت جذب تسهیلات روستایی استان که با حضور بانک های عامل برگزار شد اظهار داشت: برای هشت هزار و ۹۴۷ طرح به منظور اشتغال روستاییان‌ استان در بانک های عامل قرارداد منعقد شد که هشت هزار و ۹۲۷ طرح با پرداخت چهار میلیون و ۸۹۵ هزار و ۵۰ میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات از بانک های کشاورزی،‌ پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کار آفرینی امید شدند.

وی ادامه داد: زمینه اشتغال ۱۴هزار و ۲۸۰ نفر با اعطای این تسهیلات در مناطق روستایی سیستان و بلوچستان فراهم‌ شد.

تسهیلات صفر درصد

به باغات خسارت دیده از سیل سیستان و بلوچستان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این استان امسال در معرفی طرح های اشتغال پایدار روستایی‌ به بانک های عامل رتبه اول و در پرداخت تسهیلات رتبه سوم را از آن خود کرد.

زنگنه با بیان اینکه ضروری است تدابیر لازم برای جذب بهینه و هدفمند مرحله پنجم تسهیلات که به زودی به استان اختصاص می یابد اندیشیده شود، تصریح کرد: سهم پیش بینی شده برای استان برای طرح های اشتغالزایی روستایی ۶۵۰ میلیارد تومان است که امیدواریم بتوانیم تمامی این تسهیلات را با توجه به نیاز استان جذب کنیم.

وی با اشاره به اهمیت توجه به رفع مشکلات سیل زدگان سیستان و بلوچستان بیان کرد: به آن دسته از طرح های اشتغالزایی که در مناطق سیل زده استان دچار خسارت شده اند تسهیلات اعطا می‌گردد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این راستا ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات صفر درصد به باغات خسارت دیده از سیل در منطقه زرآباد کنارک اختصاص یافته و درحال پرداخت است.

پایان پیام

کد خبر : 149965 ساعت خبر : 12:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=149965
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات