رعایت بهداشت شخصی از مهم ترین کارها برای جلوگیری از مبتلاشدن به کرونا

رعایت بهداشت شخصی از مهم ترین کارها برای جلوگیری از مبتلاشدن به کرونا

به گزارش پایگاه خبری گلونی این روزها مهم‌‌ترین خبری که در همه نقاظ کشور تبدیل به تیتر یک شده است و در هر محفلی صحبت از آن است چیزی نیست جز یک کلمه: کرونا.

شاید اولین نفری که می‌تواند با این ویروس مقابله کند خود ما هستیم.

یعنی بهداشت شخصی و فردی مهم‌ترین کاری است که ما می‌توانیم برای مبتلا نشدن به این ویروس خطرناک انجام بدهیم.

شاید با ساده‌ترین کارهای ممکن حتا یک شستشوی مکرر ساده دست خودمان را در برابر کرونا ایمن کنیم و یا اینکه می‌توانیم با رعایت اصول بهداشتی شخصی خود از مبتلا شدن جلوگیری کنیم.

رعایت بهداشت شخصی

علیرضا بهرامی روزنامه‌نگار در کانال تلگرام خود در این‌باره نوشت:

امروز بعدازظهر برای نسخه‌ای رفته بودم به داروخانه رفاه، ابتدای خیابان ولیعصر، نرسیده به مهدیه، تقاطع مختاری. متصدی نسخه پیچی که به او دکتر می‌گویند، سرما خورده بود، بینی‌اش ملتهب و سرخ بود، در کف دستش عطسه می‌کرد و با همان دست، داروها را به دست مردم می‌داد!

اعتراض کردن که طبق معمول نتیجه نداشت، بعد که تلاش کردم راهی پیدا کنم که به این موضوع، به یک جای رسمی معترض بشوم و خبر بدهم که متصدی داروخانه‌ای شبانه روزی که پرمشتری است و در روز شاید با چندصدنفر برخورد داشته باشد، اصول اولیه بهداشتی و انسانی را رعایت نمی‌کند، یک‌ مجموعه شماره پیامک و فرم و شماره‌ تماس در اینترنت یافتم که یا کلا سر کاری بودند، یا حداکثر در زمینه گرانفروشی دارو ثبت شکایت می‌کردند که آن هم چند روز دیگر جواب بدهند.

درواقع هیچکس پاسخگو نبود. جالب اینکه امروز متوجه شدم کلی هم خبر در زمینه راه‌اندازی سامانه‌های شکایت‌های دارویی تاکنون منتشر شده است؛

اما همگی، الکی و ناکارآمد. چه پول‌هایی که بابت این سامانه‌ها پولشویی شده است.

 وقتی در چنین وضعیتی قرار داریم، باید اول به خدا توکل کنیم، بعد، خودمان به خودمان رحم کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 148858 ساعت خبر : 5:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=148858
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات