سفر نوروزی به سمنان ممنوع است

سفر نوروزی به سمنان ممنوع است

به گزارش پایگاه خبری گلونی استاندار سمنان به طور رسمی اعلام کرد: این استان با وجود آمادگی کامل و فراهم بودن زیرساخت‌ها، به دلیل خطر شیوع و همه‌گیری کروناویروس امسال شرایط پذیرایی از مسافران نوروزی را ندارد.

علیرضا آشناگر امروز ۱۵ اسفندماه در پنجمین جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و کارگروه مقابله با کرونا در استان اظهار کرد:

علی رغم آمادگی همه جانبه تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای پذیرایی از مسافران و گردشگران در نوروز ۹۹ متاسفانه به‌دلیل مقابله با شیوع کرونا یروس و حفظ جان مردم، با پوزش از عموم مردم اعلام می‌کنیم که این استان امسال شرایط پذیرایی از مسافران ارجمند را ندارد و لذا از تمام هم وطنان گرانقدر درخواست می کنیم از سفر به “استان سمنان” خودداری کنند.

سفر نوروزی به سمنان ممنوع است

ایرج رئیسیان مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان نیر در پنجمین جلسه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری با اشاره به خطر همه گیری کرونا گفت: فرمانداران استان و مدیران شهری باید از پذیرش مسافران در کمپ‌های اقامتی و گردشگری جلوگیری کنند.

وی از فعال‌سازی همه ظرغیت‌های استان خبر داد و خاطرنشان کرد:با دستور استاندار سمنان ، به‌منظور پیشگیری و مقابله با کرونا ، کمیته های مختلفی تحت قالب کارگروه استانی مقابله با کرونا در استانداری سمنان شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه گزارش های اعلام شده از سوی کمیته های کارگروه استانی مبارزه با کرونا روزانه جمع بندی و برای مراجع کشوری ارسال می شود ادامه داد:

برگزاری جلسات ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری و کارگروه استانی مقابله با کرونا همچون جلسات اتاق جنگ است و دارای اهمیت بسیار زیاد می باشد و لازم است تمامی مدیران انجام مصوبات و تکالیف مشخص شده ی دستگاهی را مد نظر قرار داده و این مصوبات بر روی کاغذ نماند.

تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه تا پایان فروردین ۹۹ 

وی از پشتیبانی مدیریت ارشد استان از علوم پزشکی سمنان و شاهرود خبر داد و گفت:خوشبختانه تمامی سالن های چند منظوره استان برای خدمات رسانی و درخواست احتمالی دانشگاه های علوم پزشکی آماده سازی شده است.‌

مدیر کل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به خطر شیوع بالای این ویروس افزود: سوخت گیری  وسائط نقلیه در جایگاه‌های فرآورده های نفتی استان ، الزاما باید توسط جایگاه داران انجام شود.

وی از تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه تا پایان فروردین ۹۹  خبر داد و گفت: این تمدید اعتبار با هدف کاهش میزان رفت و آمدهای مردم در شهرها انجام شده است.

پایان پیام

کد خبر : 150156 ساعت خبر : 4:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=150156
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات