قیمت ماسک در برخی شهرها ۴ برابر شد؛ کاسبان کرونا را مجازات کنید

قیمت ماسک در برخی شهرها ۴ برابر شد؛ کاسبان کرونا را مجازات کنید

به گزارش پایگاه خبری گلونی در حالی‌که موج نگرانی از ویروس کرونا در کشور ایجاد شده و همه فضای مجازی پر شده از توصیه، آموزش و گاهی هم شایعات پیرامون این ویروس، بازار خرید ماسک از بازار شب عید داغ‌تر شده و بسیاری از مردم پی خرید به داروخانه‌ها رفته‌اند.

اما در کمال تعجب با گران شدن ناگهانی آن در برخی داروخانه‌ها مواجه شده‌اند.

قیمت باورنکردنی ماسک در قم
قیمت باورنکردنی ماسک در قم

برخی افراد سودجو از تهدیدی به نام کرونا سوءاستفاده می‌کنند و آن را به قول خودشان به فرصتی برای پول درآوردن تبدیل کرده‌اند.

دنبال وجدان و درس اخلاق دادن نیستیم که فایده‌ای ندارد.

اما دنبال پیگیری مسئولان مربوطه هستیم که جلوی این تخلفات را بگیرند و نگذارند افرادی سودجو از این موقعیت به وجود آمده سوءاستفاده کنند و ماسکی را که هفته گذشته شش هزار تومان بوده حالا نوزده هزار تومان بفروشند.

ماسک هم مانند اقلام دیگر باید به قیمت قانونی در داروخانه‌ها توزیع شود و با متخلفان برخورد شدیدی شود تا دیگر فکر گران‌فروشی به ذهن‌شان نرسد.

لطفاً در بحران بحرانی جدید تولید نکنیم و به فکر هموطنان‌‌مان باشیم.

این روزها مردم به آرامش نیاز دارند، نه این‌که با ورود به داروخانه و شنیدن قیمت ماسک، دچار شک جدیدی شوند و مشکلی به مشکلات‌شان اضافه شود.

اگر نظارت نباشد احتمالاً با هر خبر جدیدی باید منتظر جهش قیمتی ماسک‌ها باشیم و همینطور پیش برویم قیمت هر ماسک از قیمت هر گرم طلا بیشتر می‌شود.

قیمت ماسک

به زمانی فکر می‌کنم که دانشمندان موفق به تولید واکسن کرونا شوند و این واکسن به دست افرادی در بازار سیاه بیفتد و مردم برای به دست آوردنش مجبور شوند هزینه‌های وحشتناکی بپردازند.

اگر نظارت و مدیریت نباشد بعید نیست چنین اتفاقی بیفتد. بعید نیست خوشحالی پیداشدن واکسن با قیمت گران و نایابی آن به کام خیلی‌ها تلخ شود.

شاید پر بیراه نباشد اگر بگوییم خطر کرونا ویروس از خطر انسان‌های بی‌وجدان کمتر است.

پایان پیام

کد خبر : 148849 ساعت خبر : 10:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=148849
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات