ناهید نوشاد درگذشت؛ مرگ پرستار گیلانی بر اثر کرونا

او پرستار بازنشسته بیمارستان رازی و شاغل در بیمارستان گلسار رشت بود. ناهید نوشاد درگذشت؛ مرگ پرستار گیلانی بر اثر کرونا.

ناهید نوشاد، پرستار بازنشسته مرکز آموزش درمانی رازی و شاغل در بیمارستان گلسار رشت در راه خدمت رسانی به بیماران بر اثر ابتلا به کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی ارسلان سالاری با صدور پیامی، درگذشت «ناهید نوشاد» پرستار بازنشسته مرکز آموزش درمانی رازی و همکار شاغل در بیمارستان گلسار رشت را که در راه خدمت‌رسانی جان به جان آفرین تسلیم کرد، تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

اینجانب ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها درگذشت چهارمین شهید پرستار راه خدمت، استان گیلان ناهید نوشاد، پرستار بازنشسته مرکز آموزش درمانی رازی رشت و پرستار شاغل در بیمارستان گلسار که بر اثر کرونا ویروس  به دیار باقی شتافتند را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت عرض نموده و رجاء واثق دارم که با یک عزم ملی و وفاق جمعی بر مشکل کنونی نیز فائق خواهیم شد.

از خداوند متعال برای آن سفر کرده، غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسالت می‌نمایم.

کادر درمانی این روزها در بدترین و سخت‌ترین شرایط قرار دارند و تا کنون سیزده نفر از پرستاران و پزشکان بر اثر ابتلا به کرونا فوت شده‌اند.

این روزها بیمارستان‌ها منبع این ویروس هستند و پرستاران بدون حفاظ امنیتی مناسب در معرض خطر قرار دارند.

پرستارانی که گاه بدون خوردن و نوشیدن غذا و آب مجبورهستند ساعت‌ها کار کنند.

تنها افرادی که نباید در خانه بمانند و وقتی همه در حاشیه امن خانه‌های خود نشسته‌اند، آ‌ن‌ها مشغول پرستاری از بیماران در بیمارستان‌هایی هستند که بیش از ظرفیت‌شان پذیرش بیمار کرونایی دارند.

ناهید نوشاد درگذشت؛ مرگ پرستار گیلانی بر اثر کرونا

هر روز از گوشه و کنار ایران خبر فوت یک پزشک یا پرستار می‌رسد و بعد یاد کلیپ‌های رقصی که در فضای مجازی دست به دست می‌شد می‌افتم. کلیپ‌هایی که گویا رقص میان مرگ و زندگی را نشان می‌داد. رقصی برای این‌که بگویند هنوز ایستاده‌اند و هنوز توان دارند.

آنها نیاز به تجهیزات ایمنی بیشتری دارند. نیاز به همت ما مردم در شکست کرونا.

هرکدام از ما اگر درخانه‌ها بمانیم و خودمان را در معرض خطر قرار ندهیم می‌توانیم به کادر درمانی کشور و از همه مهم‌تر خودمان کمک کنیم.

امیدواریم مسئولین به فکر باشند و با ارائه تجهیزات به اندازه و مناسب، پرستاران و پزشکان را در برابر این ویروس خطرناک حفاظت کنند.

ایران مدیون زحمات پرستاران و پزشکان خود است.

پایان پیام

کد خبر : 151229 ساعت خبر : 8:49 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=151229
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

اکبر ترکی نماینده فریدن در مجلس گفت: اگر دارو به ایران نرسد کنترل کرونا دشوار می‌شود.

آقای ترکی،
هیچگاه دارو تحریم نبوده بلکه به دست مردم نمی‌رسد زیرا نظام کلپتوکرات‌مان می‌بلعد وظیفه شما آموزش سریع طرز تهیه تولید ساختن الکل طبی در منزل به مردم است.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
۱- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،