نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست به تعویق افتاد

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست به تعویق افتاد

رییس پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار گفت: نوزدهمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست به دنبال بخش‌نامه‌ وزارت علوم و توصیه وزارت بهداشت به تعویق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از ستاد خبری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست جلیل بادام فیروز ضمن اعلام این خبر گفت: نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست که قرار بود در نیمه دوم اسفند ماه امسال برگزار شود به دلیل بخشنامه وزارت علوم درخصوص لغو برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، توصیه وزارت بهداشت و تصمیم‌گیری شورای سیاست‌گذاری نوزدهمین دوره از نمایشگاه، به تعویق خواهد افتاد.

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

رییس پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار با اشاره به اینکه بر اساس تصمیم اولیه شورای سیاست‌گذاری، این نمایشگاه در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد، تصریح کرد: چنانچه شرایط کشور از نظر شیوع ویروس کرونا بهبود یابد این نمایشگاه بین‌المللی می‌تواند زودتر برگزار شود.

بادام فیروز در پایان گفت: واحدها و مراکزی که قصد شرکت در این دوره از نمایشگاه محیط زیست را دارند می‌توانند همچنان اقدام به ثبت نام کنند.

گفتنی است پیش از این قرار بود نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست همزمان با گرامیداشت پنجاهمین سال تاسیس سازمان حفاظت محیط زیست، از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۵ اسفندماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شود.

از تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سازمان‌ها، واحدهای صنعتی و خدماتی کشور و همچنین ادارات کل حفاظت محیط زیست استان‌ها دعوت شوده بود تا در این رویداد مهم زیست محیطی شرکت نمایند.

علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از اول آبان ماه ۹۸ به آدرس این سایت  مراجعه نمایند.

نمایشگاه بین المللی محیط زیست هرساله با رویکردی زیست محیطی برای گسترش فعالیت فعالان محیط زیست در تهران برگزار می‌شود.

شما می‌توانید اخبار تکمیلی در حوزه محیط زیست را از پایگاه خبری گلونی دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 149135 ساعت خبر : 10:19 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=149135
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات