هرگز از توالت عمومی استفاده نکنید؛ کرونا از آلودگی مدفوع منتقل می‌شود

هرگز از توالت عمومی استفاده نکنید؛ کرونا از آلودگی مدفوع منتقل می‌شود

مراقب انتقال ویروس کرونا از طریق مدفوع انسانی باشید

در چنین وضعیتی تنها کاری که از دست‌مان برمی‌آید رعایت نکات بهداشتی است

به گزارش پایگاه خبری گلونی منبع این مطلب دستورالعمل عمومی پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا با عنوان «جلوتر از کووید-۱۹ حرکت کنیم» است که جآنگ وِن‌هونگ در دانشگاه فودن شانگهای چین تهیه کرده و مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری ترجمه کرده است.

این روزها که بازار خبرها و هشدارهای کرونایی حسابی داغ است بد نیست اطلاعات‌مان را راجع به آن بیشتر کنیم و راه‌های انتشارش بشناسیم تا در حد توان جلوی اتفاق‌های بد را بگیریم.

یکی دیگر از راه‌های انتقال ویروس کرونا از طریق مدفوع انسان است.

هرگز از توالت عمومی استفاده نکنید

خیلی از ما به سبب شغل و کاری که داریم از سرویس‌های بهداشتی عمومی استفاده می‌کنیم.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که تا اطلاع ثانوی، هر استفاده از سرویس‌های عمومی را برای خودتان تا حد مقدور ممنوع کنید.

اگر نمی‌توانید به طور کامل در خانه بمانید حداقل ساعت‌های بیرون از خانه را کم کرده به طوری که نیاز به استفاده از سرویس‌های عمومی، خصوصا آن‌هایی که هیچ اطلاعی از تمیزکاری و بهداشت‌شان نیست، نداشته باشید.

در چنین وضعیتی تنها کاری که از دست‌مان برمی‌آید رعایت نکات بهداشتی است.

این نکات را به هرکسی که دور و اطراف‌تان است یادآوری کنید چون برای مبارزه با این ویروس فقط تلاش تنهایی ما کافی نیست و مستلزم همکاری همه جانبه مردم است.

سرویس‌های بهداشتی آلوده به طور عادی موجب انتقال بیماری‌های زیادی می‌شوند در چنین حالتی که دیگر چند برابر گذشته خطرناک هستند.

اگر در جایی بودید که مجبور به استفاده از سرویس بهداشتی عمومی شدید نکات بهداشتی رارعایت کنید و از دست زدن به وسایل بدون دستکش جدا خودداری کنید.

پایان پیام

کد خبر : 149472 ساعت خبر : 4:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=149472
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات