پارک محل جزئی از خانه ما نیست پس رفتن به پارک نقض قوانین قرنطینه است

پارک محل جزئی از خانه ما نیست پس رفتن به پارک نقض قوانین قرنطینه است

پایگاه خبری گلونی آرشین ساکی: خیلی از ما هنوز معنای درست قرنطینه را نمی‌دانیم، نه این‌که ندانیم، ولی آن‌طور که باید و شاید رعایتش نمی‌کنیم.

لابد با خودمان می‌گوییم همین که خریدها را کنسل کرده‌ایم و دیگر زمانی را صرف خیابان‌گردی نمی‌کنیم و دورهمی هم نمی‌گیریم یعنی قرنطینه‌ایم.

چنین افکاری سبب می‌شود وقتی دل مان از چهاردیواری خانه گرفت و حسابی کلافه شدیم شال و کلاه کنیم و بزنیم بیرون. کجا؟ همین پارک محل!

خب پارک محل رفتن هم دقیقاً معنی‌اش این است که قوانین قرنطینه را بر هم زده‌ایم و فضا را برای جولان ویروس کرونا باز کردیم.

بله درست است همه ما حوصله‌مان از ماندن در خانه و دیدن فیلم و سریال سر رفته، ولی این دلیل نمی‌شود به پارک و خیابان برویم برای قدم زدن.

معنی قرنطینه این است که پای‌مان را از خانه بیرون نگذاریم، نه برای سر کار رفتن، نه بانک رفتن، نه خرید و خیابان‌گردی و هر کار دیگری.

تنها در این صورت است که می‌توانیم سرمان را با افتخار بالا بگیریم و بگوییم ما در این مدت قرنطینه کامل بودیم و در حد توان‌مان برای رفع بحران کمک کردیم.

لطفاً در این روزها دور پارک محل و همه جذابیت‌های محل‌تان را خط بکشید.

فقط و فقط برای خرید مایحتاج ضروری بیرون بروید بلکه بتوانیم از این بحران با ضرر کم‌تری عبور کنیم.

وقت برای پارک‌گردی و خیابان‌گردی و قدم زدن بسیار است.

اصلاً تابستان هم که پیش روست، قول می‌دهم می‌توانید حسابی در آن فصل از قدم زدن لذت ببرید. فقط بالاغیرتا این یک ماه را در آن حصار خانه که این روزها عجیب سنگین شده بمانید.

پایان پیام

کد خبر : 151451 ساعت خبر : 12:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=151451
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات