پویش تهیه مواد ضدعفونی‌کننده برای مراکز شبانه‌روزی سازمان بهزیستی

پویش تهیه مواد ضدعفونی‌کننده برای مراکز شبانه‌روزی سازمان بهزیستی

 معاون امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی پویشی برای تهیه مواد شوینده و ضد عفونی کننده برای مراکز شبانه روزی این سازمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی پویش تهیه مواد ضدعفونی‌کننده برای آسایشگاه‌های معلولین و سالمندان حرکتی است که می‌تواند مشکلات این مراکز را در زمان بحران کرونا تا حد زیادی رفع کند.

این مراکز به علت تجمع افراد با سنین بالا نیاز شدیدی به پاکسازی و ضدعفونی دارند.

در شرایطی که این مواد به سختی در دسترس است و ماسک به کالایی نایاب تبدیل شده است، این پویش می‌تواند کمک بزرگی به افراد حاضر در آسایشگاه‌ها کند.

مراکز شبانه‌روزی ماننند شیرخوارگاه‌ها هم نیاز شدیدی به این مواد دارند و لازم است به صورت مرتب گندزدایی و ضدعفونی شوند.

توجه به این مراکز در روزهای بحران کرونا بسیار ضروری و لازم است.

در همین مورد معاون امور مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد:

هماهنگی‌های لازم در خصوص اجرای این برنامه در استان‌ها انجام شده و گزارش اقدامات نیز ارزیابی و به دست ریاست سازمان بهزیستی کشور و ستاد مدیریت بحران این سازمان خواهد رسید.

یزدان مهر در ادامه به دستگاه‌های مختلف همکاری کننده در این پویش اشاره کرد و گفت:

هماهنگی‌های لازم با صدا و سیمای استان‌ها و سایر رسانه‌های استانی برای اطلاع رسانی صورت گرفته است. همچنین ارسال پیامک به خیران و جلب مشارکت آنها نیز در این راستا انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت فضای مجازی و فضای محیطی موسسات برای اطلاع رسانی و جلب مشارکت‌های مردمی نیز توضیح داد:

در همین راستا ضمن استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی از ظرفیت موسسات و مراکز غیر دولتی نیز استفاده خواهد شد. همچنین جلب مشارکت صنایع، شرکت‌ها و استفاده از ظرفیت نهادها و ارگان‌های فعال در حوزه تولید مواد شوینده و ضد عفونی کننده نیز در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام

کد خبر : 150701 ساعت خبر : 2:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=150701
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات