کنسرت آنلاین روزبه نعمت اللهی در شرایط قرنطینه کرونایی

کنسرت آنلاین روزبه نعمت اللهی

تاریخ برگزاری این کنسرت آنلاین و بدون حضور تماشاگر شنبه ٢٤ اسفند ماه ساعت ۱۰ شب است.

روزبه نعمت اللهی در آخرین روزهای سال ۹۸ در برج میلاد کنسرتی را بدون تماشاگر و بصورت آنلاین برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی  آخرین روزهای سال ۹۸  یادآور روزهای خوبی برای ایرانیان نیست و بسیاری از هموطنانمان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و یا در خانه‌هایشان قرنطینه شده‌اند.

برج میلاد در راستای رسالت‌های فرهنگی، تفریحی و گردشگری خود در روزهایی که به استقبال بهار و نو شدن سال می‌رویم، بر آن شد تا کنسرتی را با صندلی‌های خالی اما با حضور شهروندان در فضای مجازی و بصورت زنده با اجرای روزبه نعمت اللهی در این مجموعه برگزار کند.

روزبه نعمت اللهی خواننده این کنسرت گفت: «این کنسرت برای شمایی است که در این سال‌ها هم نفسم بوده‌اید. کنسرتی را در سالن خالی برج میلاد برگزار خواهم کرد، اما یقین دارم صدای هم‌صدایی‌تان از دور تحملی می‌شود برای گذراندن این روزهای بی‌نفس.»

کنسرت آنلاین روزبه نعمت اللهی

تاریخ برگزاری این کنسرت آنلاین و بدون حضور تماشاگر شنبه ٢٤ اسفند ماه ساعت ۱۰ شب است.

جزییات نحوه تماشای آن طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

درباره روزبه نعمت اللهی

روزبه نعمت اللهی تیر ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمده‌ است. مادرش فرشته جواهری خواننده و ردیف خوان موسیقی بوده و پدرش مسرور نعمت‌الهی محقق و استاد دانشگاه است.

انتخاب ترانه‌هایی که روزبه اجرا نموده اغلب توسط پدرش صورت گرفته‌است. مسرور و روزبه به صورت ذوقی در زمینه ترانه هم فعالیت دارند به گونه‌ای که خیلی از کارهایی که نعمت‌الهی انجام می‌دهد، ترکیبی از اشعار مختلف و ابیات اشعار یک شاعر به‌خصوص مولانا هستند که پدرش این کار را انجام می‌دهد.

روزبه نعمت اللهی با نوازندگی سازهای گیتار و پیانو آشناست و ساز تخصصی اش ویولن است. او فارغ‌التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است.

پایان پیام

کد خبر : 150983 ساعت خبر : 4:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=150983
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات