آمار فروش فیلم خروج نشان می‌دهد مردم از قیمت بلیت راضی بودند

آمار فروش فیلم خروج نشان می‌دهد مردم از قیمت بلیت راضی بودند

به گزارش پایگاه خبری گلونی پس از تصمیم سازندگان فیلم خروج مبنی بر اکران این فیلم سینمایی به صورت آنلاین، خروج ابراهیم حاتمی‌کیا برای اولین بار در سینمای ایران به صورت آنلاین به نمایش درآمد.

سایت‌های فیلیمو و نمآوا که اکران این فیلم را برعهده داشتند حالا پس از گذشت چند روز آمار فروش خود را منتشر کردند که نشان دهنده استقبال خوب مخاطب از این ایده است.

آمار فروش فیلم خروج

خروج را آنلاین ببینید

وقتی کرونا در جهان همه‌گیر شد، سینماها و تمام مراکز فرهنگی تعطیل شدند و مردم در خانه‌های خود نیاز به تماشای فیلم داشتند.

سازندگان فیلم سینمایی خروج هم تصمیم گرفتند ریسک این موضوع را به جان و به جیب بخرند و فیلم خود را آنلاین منتشر کنند.

آن‌ها برای فروش بلیت فیلم خود روش خوب و مفیدی را پی گرفتند. قیمت هر بلیت دوازده هزار تومان بود که خریدار آن می‌توانست به مدت شش ساعت همراه خانواده فیلم را تماشا کند.

این نحوه قیمت‌گذاری گویا خیلی به مذاق مخاطب خوش نشست و استقبال خوبی از این فیلم شد.

مردم وقتی حساب و کتاب می‌کردند، می‌دیدند این نوع تماشای فیلم خیلی به صرفه است.

 پنج‌ نفری کلی بلیت سینما بدهی و با مترو یا اتوبوس و ماشین شخصی و اسنپ بکوبی بروی سینما کجا، با یک دوازده هزار تومان پنج نفری در خانه به تماشای فیلم بنشینی کجا؟

خب معلوم است که مردم این سبک را می‌پسندند و از فیلم استقبال می‌کنند. آن هم با این شرایط بد اقتصادی که هزینه پنج بلیت سینما و ایاب ذهاب آن واقعاً برای بسیاری سنگین است.

ناگفته نماند در شیوه اکران فیلم بر روی پرده سینما تنها حدود سی درصد از فروش به سازندگان تعلق می‌گیرد اما در اکران آنلاین این مقدار تا حدود هفتاد درصد می‌رسد.

درنتیجه این قیمت مناسب برای اکران فیلم خروج یک ماجرای دوسر برد بود. هم مردم سود کردند و هم سازندگان فیلم. البته اگر استقبال از فیلم خروج همچنان ادامه داشته باشد.

خلاصه هرچه که بود این ریسک‌‎پذیری از سوی سازندگان خروج در تاریخ ثبت شد و شیرینی‌اش به کام مخاطب مزه کرد.

پایان پیام

کد خبر : 160094 ساعت خبر : 2:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=160094
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات