تعدا مبتلایان به کرونا تا امروز ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

تعدا مبتلایان به کرونا تا امروز ۲۷ فروردین ۱۳۹۹

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار بیماری کووید-۱۹ در کشور اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی دکترکیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۵۱۲بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۶هزار و ۳۸۹ نفر رسید.

تعدا مبتلایان به کرونا

جهانپور با بیان اینکه در مجموع متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و تا امروز ۴۷۷۷ نفر از بیماران، جان باخته‌اند و دیگر در بین ما نیستند، در مورد روندصعودی بهبودیافتگان این بیماری نیز گفت: تاکنون ۴۹هزار و ۹۳۳  نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

وی افزود:  ۳۶۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

جهانپور با بیان اینکه تا کنون ۲۹۹ هزار و ۲۰۴ آزمایش تشخیص کرونا در کشور انجام شده است گفت: تا کنون ۴۹۹۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند .

همچنین دکتر کیانوش جهانپور در ارتباطی ویدیو کنفرانسی با خبرنگاران ضمن اشاره به روند کلی بروز و مرگ و میر کووید ۱۹ در کشور و شیب به نسبت نزولی آن طی چند روز اخیر، گفت:

البته با وجود روند نسبتا نزولی، اما در هفته‌های اخیر بیش از ۴۰ تا ۷۰ درصد آمار مرگ و میر و موارد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ مربوط به تهران بوده است. در مجموع حدود یک سوم آمار مرگ و میر و همچنین یک سوم مبتلایان جدید این بیماری مربوط به تهران است.

وی ادامه داد: پیک این بیماری در کشور مربوط به هفته های آخر اسفند و همچنین روزهای اول فروردین است که روندی صعودی داشت اما پس از آن در نمایی کلی شیب نزولی کندی را شاهد هستیم.

پایان پیام

کد خبر : 159884 ساعت خبر : 4:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=159884
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات