تعطیلات بعد از کرونا فرصتی برای هماهنگی مسئولان تا کمتر سوتی بدهند

تعطیلات بعد از کرونا فرصتی برای هماهنگی مسئولان تا کمتر سوتی بدهند

پایگاه خبری گلونی زهرا بزرگی: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با طرح این پیشنهاد که بعد از مهار کرونا برای تزریق نشاط به جامعه، چند روز تعطیلی عمومی اعلام شود، از معاون اول رییس جمهور درخواست کرد ۳۸ هزار میلیارد ریال برای جبران خسارت‌های ناشی از کروناویروس به صنعت گردشگری تخصیص داده شود.

تعطیلی عمومی بعد کرونا دیدن دارد!

چون کرونا بیرون رود، تعطیلی برآید؛ پیشنهاد وزیر میراث فرهنگی برای بعد کرونا

با انحلال کرونا به تعطیلات عمومی خواهیم رفت!

خبری که با آن رو به رو شدیم، سئوال‌های بی‌شماری را ایجاد می‌کند.

تعطیلات بعد از کرونا

اول این‌که آقای وزیر، یک جوری می‌فرمایید تعطیلات عمومی برای شادی است، گویا اصلا خبردار نیستید که باوجود این همه سفت و سخت گیری‌های به ظاهر، مردم همیشه در صحنه، حضور باشکوهی در جاده‌ها و اقصا نقاط دنیا داشتند والبته که دارند، برای صحت این مطلب همین بس که تا کرونا در ایران پا گذاشت به یک‌باره تمامی دنیا رنگ و روی کرونایی را به خود گرفت و این یعنی مردم ما همیشه در همه حال مثل باد درهوا؛ فراگیر و مثل اسپند روی آتش؛ خود جوشانه، حضور به هم می‌رسانند و تعطیلات و غیر تعطیلات توفیری ندارد در این موضوع!

دوم این‌که اصلا کرونا مگر کی قرار است تمام شود؟ آیا قبل آن مطمئن هستید که دیگر وجودی خواهیم داشت؟

بله ما کرونا را شکست خواهیم داد ولی با کاهش جمعیت‌ بسیار متاسفانه!

البته که حتما برای مسئولین عزیز این تعطیلات عمومی باید اتفاق بیفتد، بالاخره در این میان کلی آدم به فنا رفته‌اند، باید یک نفسی راحت در این تعطیلات بکشند از دست خلاص شدن خیلی‌ها.

در این تعطیلات پس از کرونا، رسما و خواهشا از شما تقاضا داریم همراه یک نفس عمیق مِن بعد راجع به هرقانونی، اول به یک تفاهم نامه صوری هم که شده برسید بین خودتان و بعد در منصب و جایگاهتان بخوابید یعنی ببخشید بنشینید. که مثل این‌‌دفعه این‌گونه تلفات ندهیم.

اما کاش این تعطیلات عمومی را در این مرحله که هستیم تعمیم می‌دادید، ما حاضر هستیم که تا نسل‌مان به نسل دایناسورها ختم نشده بعد از کرونا را همچون روزهای قبل باشیم اما بدون استرس، بدون نگرانی.

پایان پیام

کد خبر : 154329 ساعت خبر : 7:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=154329
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات