داروی پیشگیری از کرونا وجود ندارد؛ گول تبلیغات را نخورید

داروی پیشگیری از کرونا وجود ندارد؛ گول تبلیغات را نخورید

آرش محبوبی عضو هیات مدیره انجمن داروسازان تهران: هیچ داروی پیشگیری از کرونا به صورت محلول جوشانده و فرآورده طبیعی و شیمیایی وجود ندارد و مردم گول تبلیغات اینترنتی را نخورند.

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: چند نفر با تبلیغات اینترنتی صاحب موی پرپشت، کمرباریک و پوست بدون چروک شدند؟

شاید حتی یک نفر هم نباشد، اما کماکان این تبلیغات باعث فروش محصولات به افرادی می‌شود که علاقه عجیبی در گول خوردن دارند.

به این عزیزان اگر مثال عینی تقلب در تبلیغات اینترنتی را نشان دهیم باز هم با دیدن مردی که با زدن یک کرم موهایش عین جوانه گندم سبز می‌شود و از حسن کچل به جرج کلونی تبدیل می‌شود، جادو شده و سریع کرم را سفارش می‌دهند.

حالا هم نوبت سوژه جدیدی به اسم داروی پیشگیری از کرونا رسیده است.

تبلیغات مختلفی داروی جدید و مؤثر پیشگیری از کرونا را که تا به حال به عقل هیچ دانشمندی نرسیده بود نشان می‌دهند و احتمالاً بعد از پخش این تبلیغات، دانشمندان و محققین در حالی‌که با دست محکم به پیشانی خود کوبیدند گفتند«چرا به فکر خودمون نرسیده بود. اینا عجب هوش و استعدادی دارند. از کجا این دارو رو پیدا کردن؟»

قبل از این‌که بخواهید گول این تبلیغات را بخورید یک دقیقه حتی کمتر، چند ثانیه فکر کنید به این‌که چطور یک شرکت کوچک، داروی درمان قطعی کرونا را در دست دارد ولی کشورهای پیشرفته هنوز با مرگ و میر ناشی از این ویروس درگیر هستند و هیچ دارویی پیدا نکرده‌‌اند؟

به تبلیغات و توصیه‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شوند اعتماد نکنید. سرآخر کرونا بلایی سر بشر نیاورد این توصیه‌ها قسمتی از نسل آدم را منقرض می‌کند.

از فروکردن سشوار به داخل بینی تا بخور الکل و… حالا هم داروی پیشگیری از کرونا.

بیایید به خودمان رحم کنیم و به جای عمل به توصیه‌های عجیب و غریب این روزها فقط تا می‌توانیم در خانه بمانیم و به جای دیدن تبلیغات اینترنتی و چرخیدن در فضای مجازی کتاب بخوانیم یا فیلم خوب ببینیم. با این کار می‌توانیم جان خود و عزیزان‌مان را در برابر انواع تجویزات غیر اصولی حفظ کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 155115 ساعت خبر : 4:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=155115
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات