روایت امیر پروسنان از کرونا در رشت و خودخواهی برخی از مردم

روایت امیر پروسنان از کرونا در رشت و خودخواهی برخی از مردم

• لطفاً در خانه بمانید و به مسافرت نروید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی یکی از تکراری‌ترین حرف‌ها و توصیه‌های این روزها ماندن در خانه است.

توصیه‌ای که در برخی کشورها به زور و اجبار تبدیل شده و مردم اگر بخواهند هم نمی‌توانند مثل بعضی از هموطنان بی‌خیال ما، برای گردش و تفریح بیرون بیایند.

شاید بعد از این‌همه توصیه و درخواست باورکردنی نباشد که هنوز هم برخی در جاده‌ها هستند و عازم سفر به همان مقصد همیشگی، یعنی شمال!

آن هم در شرایطی که بسیاری از گیلانی‌های خارج از استان امسال قید دیدن فامیل‌‌های نزدیک خود در گیلان را زده‌اند و تصمیم گرفته‌اند در خانه بمانند.

خیلی‌ها که برای عید برنامه‌ریزی کرده بودند تا یک دل سیر خانواده و نزدیکان خود را ببینند برای سلامتی خود و خانواده‌شان به تماس تلفنی و مجازی بسنده می‌کنند.

اما این وسط هستند مسافرانی که فقط برای تفریح و گردش تصمیم گرفته‌اند به گیلان سفر کنند.

روایت امیر پروسنان از کرونا در رشت و خودخواهی برخی از مردم

امیر پروسنان، خبرنگار حوزه سلامت، یکی از رشتی‌های مقیم تهران است که امسال عید سختی تنهایی را برای سلامت خانواده و همشهریان خود به جان خریده و در تهران مانده است.

او از مشکل خودخواهی و بی‌خیالی مردمی می‌گوید که به راحتی بار سفر می‌بندند و خانواده و آشنایان خود را در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار می‌دهند؛ چون هر کدام از ما می‌توانیم یک ناقل خاموش باشیم.

شاید به ظاهر هیچ علائمی نداشته و کاملاً سالم باشیم اما می‌توانیم ناقل این ویروس باشیم و با رفتن به سفرافراد بسیاری را در معرض خطر ابتلا به ویروس قرار دهیم. افرادی که شاید توان جسمی مقابله با کرونا را نداشته باشند و این کار به قیمت جان‌شان تمام شود.

سفر رفتن در این شرایط که بسیاری از اهالی شمال در خانه نشسته‌اند و قید دیدن پدر و مادر خود را زده‌اند عین خودخواهی است.

لطفاً در خانه بمانید و به مسافرت نروید.

پایان پیام

کد خبر : 151924 ساعت خبر : 12:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=151924
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات