فوتبال ایرانی پرزیان‌ترین ورزش در کشور است

فوتبال ایرانی پرزیان‌ترین ورزش در کشور است

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: کنفدراسیون فوتبال آسیا از برخی پاداش‌ها بیش از ۷۰۰ هزار دلار کسر کرده است و در طلبی یک میلیون دلاری تنها ۲۸۰ هزار دلار ایران وصول شد.

تنها چیزی که در فدراسیون فوتبال ایران ارزش ندارد و مثل نقل و نباتی است که بالای سر عروس و داماد پخش می‌کنند و سرآخر زیر دست و پای مهمانان نابود می‌شود، پول است.

فوتبال ایرانی

مسئولین فدراسیون هم همگی گویا عهدنامه‌ای نانوشته با مضمون «هیچ‌وقت حرف پول را نزنید» امضا کرده‌اند و همگی در مورد ضرر و زیان‌های وحشتناکی که فوتبال ایران طی سال‌های اخیر دیده سکوت کرده‌اند.

از دستمزد سرمربی‌های تیم ملی و شکایت‌های مختلف که در اکثر پرونده‌ها فدراسیون بازنده بوده و طرف‌های مقابل با نیش باز، برنده، تا این آخری که یک میلیون دلار پاداش به دویست و هشتاد هزار دلار رسید و مسئولین فدراسیون یک اخم ناقابل هم نثار AFC نکردند.

یا آقایان رئیس مناعت طبع بسیار بالایی دارند و این پول‌ها اصلاً برای‌شان پول نیست؛ که با اوضاع تیم ملی و شرایط مالی بعید می‌دانیم این‌طور باشد.

یا زور ای اف سی خیلی زیاد است و فدراسیون ما جرأت ندارد اعتراض کند. همان داستان قلدرها و بی‌زبان‌ها.

ماجرا چه بود؟

این پاداش از سال ۲۰۱۰ قرار بود به حساب فدراسیون فوتبال واریز شود اما نشد.

کنفدراسیون فوتبال هم به ایران گفت ما مقصریم خودمان هم درستش می‌کنیم و به زور برای ایران وکیل گرفت.

حالا از ایرانی‌ها اصرار که لازم نیست، خودمان وکیل داریم. از کنفدراسیونی‌ها انکار که نه ندارید ما بهترش را داریم.

در نهات ایران با وکیل خودش و آنها هم با وکیل خودشان پیگیر و موفق به گرفتن پول شدند.

این احتمالاً یکی از معدود دفعاتی بود که ایران برنده شد اما AFC وقتی پاداش را به ایران داد که تقریباً هفتصد هزار دلار بابت پول وکیل از آن کم کرده بود و مسئولین فدراسیون ما هم با قیافه بچه مدرسه‌ای که همکلاسی قلدرش ساندویچش را گرفته‌ و سرآخر فقط گوجه و دو تا کاهو برایش باقی گذاشته‌، سکوت کردند و دیگر هم حرفی از این قضیه نزدند.

شاید به جرأت بتوان گفت فوتبال ایران پرزیان‌ترین ورزش در کشور است.

این همه ضرر و زیان برای چه؟ برای این‌که تیم ملی داشته باشیم بدون آینده مشخص و اوضاعی نابسامان که البته هیچ‌وقت چیزی از ارزش‌هایش کم نشده است.

پایان پیام

کد خبر : 160283 ساعت خبر : 8:01 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=160283
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات