فیلم سینمایی مطرب را به راحتی دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید

مطرب فیلمی که با دیدنش وقت‌تان تلف نمی‌شود. فیلم سینمایی مطرب را به راحتی دانلود کنید و از تماشای آن لذت ببرید

به گزارش پایگاه خبری گلونی اگر به دنبال دیدن فیلمی هستید که فقط به خنداندن شما بسنده نکند و پیام و مفهوم مناسبی داشته باشد، حتماً مطرب را ببنید.

فیلمی که سراغ بخشی از آدم‌های فراموش شده ایرانی رفته است. همان‌ها که زمانی برای خود آرزوهای بزرگی داشتند. آرزویی که هیچ‌وقت فراموش نشد و از بین نرفت.

فیلم سینمایی مطرب

مطرب را نمی‌توان در دسته کمدی‌های گیشه‌ای سینما دانست که فقط و به هر بهانه‌ای به دنبال خنداندن مخاطب هستند.

به انواع حرکات موزون و ناموزون، اصوات عجیب و کلمات بالای شانزده سال متوسل می‌شوند تا از مخاطب چند دقیقه خنده بگیرند و در آخر به یک سؤال ساده نمی‌توانند پاسخ دهند که «مفهوم فیلم چه بود؟» نزدیک به دو ساعت از وقت مخاطب برای فهمیدن چه چیزی به هدر رفت؟

بزرگترین حسن مطرب این است که می‌توانید این فیلم را ببینید و در آخر پاسخ مشخصی برای این سؤال داشته باشید.

ژانر فیلم مطرب، مانند اکثر آثار قبلی مصطفی کیایی، کمدی و اجتماعی است. همچنین در این فیلم چند بازیگر از کشور ترکیه حضور دارند و فیلمبرداری این فیلم در اسفند ۱۳۹۷ در شهر استانبول به پایان رسید.

فیلمنامه این فیلم درباره یک خانواده ایرانی است که به نوعی وارد شهر استانبول ترکیه می‌شوند.

فیلمنامه «مطرب» قبل از «چهارراه استانبول» نوشته شده و قرار بود اتفاقات آن در لندن اتفاق بیفتد، اما پس از تکمیل متن تصمیم گرفته شده داستان در کشوری که از لحاظ فرهنگی نزدیک به ایران است،

ادامه داشته باشد. داستان این فیلم درباره یک خواننده کاباره‌ای به نام ابراهیم خوش لحن (خوش سینه) است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می شود و….

 در این فیلم پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی، حسین امیدی، امین مقدم، محمدسام یوسفی , عایشه گل جوشکن به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود فیلم

کیفیت ۴۸۰

کیفیت ۷۲۰

کیفیت ۱۰۸۰

کیفیت BLURAY

همه کیفیت‌ها

پایان پیام

کد خبر : 153182 ساعت خبر : 6:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=153182
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات