مسئولین مهربان خواهش می‌کنیم خواهش نکنید؛ با اجبار و جریمه قرنطینه کنید

مسئولین مهربان خواهش می‌کنیم خواهش نکنید؛ با اجبار و جریمه قرنطینه کنید

حریرچی: «عاجزانه خواهش می‌کنیم مردم جداسازی اجتماعی را جدی بگیرند.»

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: ببینید چه کرده‌ایم که مسئولین ما اینطور از مردم خواهش می‌کنند تا در خانه بمانند. واقعاً ما مردم بدی هستیم.

شاید بهتر باشد مسئولین مهربان و دلسوزمان دیگر از ما مردم بی‌توجه درخواست و تقاضا و خواهش نکنند و به شیوه ناظم‌های قدیم خط‌کش به دست عمل کنند.

من به عنوان یکی از همین مردم عاجزانه از شما مسئولین محترم خواهش می‌کنم که دیگر خواهش نکنید و در عوض قوانین سختگیرانه بگذارید و اجازه خروج مردم از خانه‌ها را ندهید.

دقیقاً مثل زمانی که خودروها اعمال قانون و به پارکینگ هدایت می‌شوند. یا راننده‌ها مجبور به پرداخت جریمه عبور از چراغ قرمز، سبقت ممنوع و … هستند.

بیایید به همان شیوه همیشگی عمل کنید. باید و نباید، نه خواهش و التماس.

می‌دانید ما مردم خیلی به این ادبیات عادت نداریم. مثلاً یک افسر پلیس تا فردا هم کنار چراغ قرمز یک تقاطع بایستد و فریاد بزند« آقایون خانم‌ها خواهش می‌کنم از چراغ قرمز رد نشین، عاجزانه تمنا می‌کند پشت خط عابر پیاده بایستید»، تعداد افرادی که به این درخواست توجه می‌کنند آنقدر کم است که با بوق و اعتراض بقیه آنها هم مجبور به حرکت خواهند شد.

اما اگر برگ جریمه و دوربین بالای سر خودروها باشد همه خیلی شیک و منظم پشت خط عابر پیاده می‌ایستند.

گاهی اجبار لازم و واجب است. چند هفته است که مسئولین فقط از مردم درخواست می‌کنند بیرون نروند، مسافرت نروند، خرید نکنند و در خانه بمانند.

غیر از مردمی که واقعاً شرایط را درک کرده و در خانه مانده‌اند باقی بدون توجه به کارهای روزمره پرداخته و شیوع کرونا را گسترش داده‌اند.

خواهش و درخواست فایده‌ای ندارد؛ تا دیر نشده قرنطینه کنید و برای خروج از خانه جریمه قائل شوید.

بدون این کار شرایط شهرها و کشور خطرناک می‌شود و جان هموطنان‌مان  و مخصوصاً کادر درمان فداکار و خسته بیشتر به خطر می‌افتد.

پایان پیام

کد خبر : 152451 ساعت خبر : 8:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=152451
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات