مسافران نوروزی در خرم آباد هیچ‌گونه خدماتی دریافت نمی‌کنند

مسافران نوروزی در خرم آباد هیچ‌گونه خدماتی دریافت نمی‌کنند

به گزارش پایگاه خبری گلونی واکنش شهرداری خرم آباد به حضور مسافران نوروزی در خرم آباد پس از مسدود شدن ورودی خوزستان: هیچ‌گونه خدماتی به مهمانان نوروزی ارائه نخواهد شد. لطفاً از اتراق در خرم آباد خودداری کنید.

مسافران نوروزی در خرم آباد

هرگونه اسکان موقت در پارک‌ها و میادین شهر جمع‌آوری خواهد شد.

در پی مسدود شدن جاده اندیمشک و هجوم سیل مسافران نوروزی به خرم آباد، محمد شریفی مقدم شهردار خرم آباد ضمن درخواست از مهمانان نوروزی جهت ترک خرم آباد گفت: به علت خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا نه تنها هیچ‌گونه خدماتی به مهمانان نوروزی ارائه نخواهد شد بلکه هرگونه اسکان موقت در سطح شهر نیز جمع آوری خواهد شد.

وی با تاکید بر آمادگی شهرداری برای ارائه خدمات آبرومندانه به مهمانان نوروزی پیش از شیوع کرونا اظهار داشت:

شیوع غیر منتظره ویروس کرونا در سطح کشور و استان لرستان باعث لغو برنامه‌های نوروزی شهرداری گشته و ما امیدواریم در آینده نه چندان دور با توقف شیوع کرونا بار دیگر شاهد حضور سبز و با برکت گردشگران و مهمانان نوروزی باشیم.

شریفی مقدم با تاکید بر عدم ارائه خدمات اسکان به مسافرین نوروزی ادامه داد:

هرگونه ارائه خدمات شهرداری به مهمانان و ایجاد کمپ‌های اقامتی در میادین و بوستان‌های سطح شهر ممکن است به یک فاجعه جبران ناپذیر منجر شده و در این صورت در درجه اول سلامتی خود مسافرین تهدید خواهد شد.

شهردار مرکز استان در پایان تاکید کرد: تنها کاری که باید در این برهه انجام دهیم اتحاد و همدلی برای مبارزه با این ویروس مرگبار است و یکی از مصادیق این اتحاد و همدلی خودداری از مسافرت‌های نوروزی است.

پایان پیام

کد خبر : 151934 ساعت خبر : 12:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=151934
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات