موسسه هنرمندان پیشکسوت از پویش مشاهنر حمایت کرد

موسسه هنرمندان پیشکسوت از خیزش هنرمندان برای تولید آثار هنری در قالب پویش مشاهنر حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از ایسنا، سید محمد طباطبائی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام این موضوع گفت: هنرمندان و اهالی فرهنگ همواره در فراز و نشیب‌ها همراه و کنار مردم بوده‌اند و حالا که هنرمندان در قالب پویش مشاهنر برای مقابله با ویروس کرونا با مردم همراه شده‌اند، موسسه هنرمندان پیشکسوت در این همراهی مشارکت و از آن‌ها حمایت می‌کند.

طباطبایی درباره چگونگی این مشارکت توضیح داد: همانط‌ور که در پویش مشاهنر ذکر شده قرار بر تولید آثار هنری برای مردم به منظور کمک به عبور از بحران کروناست و از طرفی بسیاری از هنرمندان همراه شده با این پویش از هنرمندان پیشکسوت و اعضای این موسسه هستند. بنا داریم از آثار تولید شده توسط هنرمندان پیشکسوت در این پویش حمایت کنیم.

وی ادامه داد: بنا داریم از آثار تولید شده توسط هنرمندان پیشکسوت عضو یا دارای شرایط موسسه در این پویش حمایت کنیم.

طباطبایی همچنین افزود: البته به طور حتم برای جمع‌آوری آثار هنرمندان تولیدشده در این پویش و نگهداری و استفاده از آثار در قالب یک مجموعه گنجینه ملی هنری برنامه‌ریزی خواهیم داشت.

لازم به یادآوری است تعداد زیادی از هنرمندان شناخته شده در پویش #مشاهنر از طریق تولید اثر هنری اقدام به همراهی با مردم در دوران کرونایی کرده‌اند.

جمعی از هنرمندان رشته‌های مختلف، با انتشار بیانیه‌ای، اعلام کردند، با خیزشی همراهی می‌کنند که قرار است دست‌کم در ۱۰۰ روز آتی، برای مردمی که شرایط قرنطینه خانگی و سختی احتیاط در برابر شیوع ویروس کرونا را تحمل می‌کنند، به تولید و انتشار عام آثار هنری‌ بپردازد.

در بخشی از این بیانیه آمده بود:

 اهالی هنر در رشته‌های گوناگون از سراسر ایران، با نمایش فیلم، موسیقی، نغمه و ترانه، شعر و نثر، خوشنویسی، نقاشی و رشته‌های گونه به گونه، رنگ در رنگ، نقش در نقش، با شمایند تا با هم و در کنار هم، در “خانه”‌های‌مان، هیولای ترس، تهدید، غم و اندوه را به “کرنش” وا داریم.

پایان پیام

کد خبر : 153599 ساعت خبر : 9:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=153599
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات