نرم افزار اسکای روم آن نیم‌چه اعتماد مخاطب را هم نابود کرد

نرم افزار اسکای روم آن نیم‌چه اعتماد مخاطب را هم نابود کرد

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: باورتان می‌شود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران توسط یک نرم‌افزار ایرانی رصد شده است؟ آن هم چه رصدی؟

وقتی آقای وزیر در نرم‌افزار اسکای روم با چند نفر از فعالان رسانه‌ای جلسه تصویری داشته، دوستان در اسکای روم به طور پنهانی وارد جلسه شدند و یک کیلو تخمه گذاشتند روی میز و از اول تا آخر جلسه را تماشا کردند. آن هم در چه دوره‌ای؟

زمانی که مردم اصرار دارند که از پیام‌رسان‌های خارجی استفاده کنند و معتقدند پیام‌رسان‌های ایرانی محیط امن و خصوصی ندارد.

از آن طرف پیام‌رسان‌های ایرانی هم به روح صد جد و آبادشان قسم می‌خورند که ارتباط در پیام‌رسان‌های داخلی در محیطی امن و بدون دخالت غیر صورت می‌گیرد. حالا چه شده؟

ماجرای نرم افزار اسکای روم

تصویری منتشر شده که مشخص می‌کند دوستان در اسکای روم درحال رصد جلسه وزیر با فعالان رسانه‌ای بودند. فکر می‌کنید این افتضاح را چه کسی لو داده است؟

پلیس فتا؟ یا مثلاً یکی از کارکنان اخراجی اسکای روم؟ یا مثلاً یک هکر حرفه‌ای؟ نخیر. خود آقایان در اسکای روم مثلاً خواستند یکی از حاضرین در جلسه را سنگ روی یخ کنند، این افتضاح را ببار آورند. چطور؟

پوریا آسترکی که در جلسه حضور داشته پس از پایان جلسه توئیتی می‌زند و از کندی نرم افزار گلایه می‌کند. اسکای رومی‌ها هم این انتقاد را برنمی‌تابند و عکسی از جلسه منتشر می‌کنند که مشخص می‌کند اینترنت پوریا آسترکی مشکل داشته و مشکل از نرم‌افزار آن‌ها نبوده.

آن‌ها این موضوع را ثابت می‌کنند اما به راحتی آب خوردن نیم‌چه اعتماد مخاطبان به پیام‌رسان‌های داخلی را نابود می‌کنند.

حالا اسکای روم مانده و کلی کامنت تحقیرآمیز که بی‌جواب مانده است.

یکی گفته «ببخشید من دیشب با عمه‌م تصویری صحبت کردم اما یادم رفت اسکرین بگیرم. میشه از ثانیه ۴۷ یه عکس برام بفرستید؟ فقط طوری بگیرید عمه‌م خوب بیوفته آخه حساسه».

دیگری نوشته «داداش من به یارو می‌گم چی تنته می‌گه شلوار لی. میشه مکالمات دیگه‌ش رو چک کنی ببینی واقعاً شلوارلی پاشه یا فقط هروقت با من حرف می‌زنه شلوار لی می‌پوشه؟ دمت گرم داداش بحث یه عمر زندگی لطفاً کمکم کن».

پایان پیام

کد خبر : 153464 ساعت خبر : 6:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=153464
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات