نوزده کیلومتر تا کرونا

نوزده کیلومتر تا کرونا

پایگاه خبری گلونی امیرحسین دولتی: همان طور که می‌دانید، مدتی است کرونا وارد کشور ما شده و از مهمان نوازی ما سوءاستفاده می‌کند.

نوزده کیلومتر تا کرونا

در این حین، عده‌ای خود را در خانه‌هایشان قرنطینه کرده و عده‌ای دیگر هم با به راه انداختن هشتگ کرونا را شکست می‌دهیم، بار و بندیل خود را بسته و به مسافرت رفته‌اند.

به همین خاطر، خبرنگار ما در روز اول عید، به عوارضی شهر رفته تا با مسافران گفت و گو کند.

مرد میانسالی که پیراهن سفید گل گلی بر تن داشت، به خبرنگار ما گفت: ما ما، ما عذرمون موجهه، داریم می‌ریم ختمِ پدربزرگِ شوهر عمه‌ی زن دایی سابقم.

مرد نازنینی بود. بیچاره دیشب یه ساعت داشته سرفه می‌کرده، بچه‌هاش فکر کردن کرونا گرفته، نرفتن سمش، نگو پوست خیار تو گلوش گیر کرده بوده، خلاصه بعد از یه ساعت تلف می‌شه.

بنده خدا سنی هم نداشت، دو ماه دیگه شمع صد و بیست سالگیش رو فوت می‌کرد.

باور کنید منم اگه مجبور نبودم نمی‌رفتم، ولی خب زشته دیگه، از شوهر عمه‌ی زن دایی سابقم خجالت می‌کشم.

راننده با استرس آب دهانش را قورت داد و گفت: بع بع، بعدشم داریم می‌ریم تدارک تولد ببینیم.

ایشالا قراره بچه‌م تاریخ ۱۳۹۹/۹/۹ به دنیا بیاد. الانم بذارید برم که زنم تو خونه منتظره، نمی‌خوام از برنامه ریزیمون عقب بی‌افتیم. بچم یه روز دیرتر به دنیا بیاد شما جواب زنمو میدی؟

کمی آن طرف‌تر، راننده‌ی جوانی که مشغول ساختن دابسمش با آهنگ «دکتر جونِ دکتر» بود، به خبرنگار ما گفت: آقا به خدا ما خودمون جمعه فهمیدیم کرونا اومده، الانم تو شهرستان کار واجب داریم، وگرنه می‌موندیم تو خونه.

البته اینم بگم‌ها، ما همه‌ی نکات ایمنی رو رعایت کردیم. ببینید با این شیشه‌های یک و نیم لیتری، خودمون رو ضد عفونی می‎کنیم.

در همین لحظه، یکی از مسافران از صندلی عقب داد زد: ضد عفونی ضد عفونی آخره، جمع جمع آخر نباشه.

راننده که از شدت ضد عفونی زیاد، چشمانش قرمز شده بود، ادامه داد: ولی خب ما واسه اطمینان، قبل از این که راه بی‌افتیم، پنبه‌ی آغشته به روغن بنفشه رو با دقت در محل خودش نصب کردیم؛ البته یه گلدون گل بنفشه هم آوردیم که اگه روغن جواب نداد، از گلدون استفاده کنیم.

در پایان خبرنگار ما که با دیدن این حجم از مسئولیت پذیری در مردم، شرمنده شده بود، منقل و سیخ‌هایش را پشت ماشین انداخت و رفت تا با دوستانش جوج بزنند و کرونا را شکست دهند.

پایان پیام

کد خبر : 152084 ساعت خبر : 5:38 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=152084
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

جالبه ولی خنده دار نیست