وام قرض الحسنه به نام من دیوانه زدند؛ با وام خود چه کنیم؟

وام قرض الحسنه به نام من دیوانه زدند؛ با وام خود چه کنیم؟

پایگاه خبری گلونی زهرا بزرگی: نوه عزیز و گران بهایم، شیرین من

امروز که این نامه رو برای تو می‌نویسم، آن‌قدر خوشحالم که می‌تونم از شادی دوباره متولد شم.

داستان از این قراره که بلاخره بعد ازسال‌ها دوندگی اسمم تو وام قرض الحسنه دراومد.

و تونستم دو میلیون تومان وام بگیرم، راستش این رو به تو گفتم چون می‌دونم مثل همیشه راهنماییم می‌کنی که کدوم رو انتخاب کنم و کدومو جواب کنم؟

یک مقدارش رو گذاشتم که به بخت شوریدم سروسامانی بدم و زنی بگیرم و خوشبختی رو با این سرمایه‌ی کاذبم تا به اعماق وجود و حلقش بچشونم، راه حلش رو هم می‌دونم؛ چند روزیه که پرستاری استخدام کردم و ازآن موقع تمام مرض‌هام خوب شده و حس می‌کنم این‌ها نشونه‌های خوبیه برای اینکه قدری دوباره به خودم و زندگیم فرصتی مجدد بدم، نا گفته نمونه که پرستار مورنظرم هم به من نظر پیدا کرده و عاشقم شده. کاری به راست و دروغش ندارم تو هم سعی کن کار نداشته باشی!

بخشی از اون رو هم می‌خوام به تو قرض بدم، پس ندادی هم ندادی، این پول، من رو برای همیشه چشم و دل سیر کرد و بدون اغراق نیست اگه بگم حتی از زندگی هم سیرم کرد..

مقدار دیگه‌شو می‌خوام تو بانک بذارم و سودش رو بکشم! ببخشید یعنی بچشم!

آخه الان ازاین بی‌قراری، قدری هم خمار شدم و از دماغ این حجم از پول رو دارم به وجودم تزریق می‌کنم و قراره بعد ازاین‌که وام رو درختیار گرفتم جنسم رو هم عوض کنم و کیفیتش رو بالاتر ببرم، نگران نباش!

راستی می‌دونی فکر ماشین هم به سرم زده؟ که دیدم عجب فکر بکریه ولی متاسفانه دراین مورد فکرم درحد همان فکر باقی موند و هرچه زور و شیاف و غیرذلک بود نتونست که بااین پول، اتفاق خارجی مثبتی رو برام رقم بزنه!

شیرین عزیزم، من الان همه چیز رو رنگین‌تر می‌بینم البته کاری ندارم که رنگش قدری تیره ست اما خب شکر می‌کنم تا از کفم بیشتر از این بیرون نره!

خلاصه سرت رو به درد نیارم، الان هم تا این خماریِ خوشحالی از سرم نپریده میرم این وام رو بگیرم و ازاین سردماغی و شیدایی زیاد بمیرم.

پایان پیام

کد خبر : 160197 ساعت خبر : 12:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=160197
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات