وام یک میلیون تومانی یارانه باعث مرگ صدها تن از هم‌وطنان‌مان شد

وام یک میلیون تومانی یارانه باعث مرگ صدها تن از هم‌وطنان‌مان شد

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: متقاضیان وام یک تا دو میلیون تومانی می‌توانند بدون مراجعه به بانک‌ها در سایت هدفمندی یارانه درخواست خود را ثبت کنند و یارانه نقدی این افراد به عنوان ضمانت توسط بانک‌ها پذیرفته می‌شود.

شما را به خدا سبک جمله‌بندی را ببینید. انگار یک مژده بزرگ در حال اطلاع‌رسانی است.

انگار آقای نوبخت یک عینک دودی زده و با لبخندی به لب، غرورانگیز رو به مردم می‌گوید: نیاز نیست بروید بانک. ما بدون رفتن به بانک هم به شما وام می‌دهیم.

مردم هم یک‌صدا و با شور و هیجان تشویق می‌کنند.

دیگر خدایی یک میلیون تومان چیست که در دوران کرونا مردم بروند بانک برایش ثبت‌نام هم بکنند؟

اصلاً همان ثبت‌نام در سایت هدفمندی هم نیازی نیست.

مگر این یارانه‌ها پول خود مردم نیست؟ خب برای پیش‌پیش دادن آن باید ثبت‌نام هم بکنند؟

فوقش یک پیامک بفرستید و بگویید اگر مایلید یک میلیون تومان وام را دریافت کنید عدد یک و در غیر این صورت هر عددی که دوست دارید را وارد کنید.

منتها حواس‌تان باشد امکان ارسال حروف نباشد. چون مردم این روزها اعصاب معصاب ندارند و ممکن است قدر این لطف بزرگ را ندانند و جوابی بدهند که بسوزاند آنچه نباید را.

آن عبارت «یک میلیون تومان» را هم با فونت درشت و بزرگ بنویسید یا بگذاریدش داخل چند تا ستاره که قشنگ جلوه کند و چشم منتقدین دولت را هم کور کند.

خب مشکل تا اینجا حل شد اما ما ماندیم با قسمت دیگر خبر چه کنیم؟ خیلی‌ها با شنیدن این قسمت جان به جهان‌آفرین تسلیم کردند. نه از ترس. نه از هیجان. نه از ذوق بلکه از خنده.

متقاضیان وام یک میلیون تومانی باید، باید، باید و باید در ماه‌های آینده مبلغ این وام را با سود دوازده درصد به دولت برگردانند.

آن کلمه شرطی باید را هم چند بار تکرار کردیم تا مردم تصور نکنند این پول خودشان است و برای دریافت پول خودشان نیاز نیست سود بدهند.

نخندید به خدا جدی می‌گوییم. متن خود خود خبر است.

پایان پیام

کد خبر : 154747 ساعت خبر : 9:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=154747
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات