کمپین تحریم ایران را متوقف کنید در فضای مجازی پرسروصدا شده است

به کمپین «تحریم ایران را متوقف کنید» بپیوندید.

به گزارش پایگاه خبری گلونی در پی شیوع ویروس کرونا در ایران، تحریم‌های آمریکا علیه کشور ما روی تازه‌ای از خود نشان داده؛ تحریم‌هایی که در امتدادِ رویه گذشته، جان تعداد زیادی از ایرانی‌ها را نشانه گرفته است.

در همین راستا، مردم ایران با بهره‌گیری از ابزارهای نوین ارتباطی و «دیپلماسی عمومی»، از مردم دنیا درخواست می‌کنند که در قالب وحدتی بین‌المللی برای لغو تحریم‌های انسان‌ستیزانه آمریکا علیه ایرانیان، وارد میدان شوند.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به عنوان رسانه‌ای که بنیاد آن را جوانان و دانشجویان ایرانی تشکیل داده‌ با تهیه درخواستی به زبان‌های فارسی، انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی از همه ملت‌های جهان درخواست می‌کند با انتشار گسترده این متن بتوانند صدای مردم ایران را در ضرورت لغو تحریم‌ها از طریق دولتمردان کشورشان به دولت آمریکا برسانند.

انتظار می‌رود هموطنان و همنوعان، در این کنش انسانی و اخلاقی همدل و یکرنگ عمل کنند تا پیروز نهایی این بازی، اخلاق باشد و نه سیاست.

کمپین تحریم ایران را متوقف کنید

دقت داشته باشیم که این پویش یک حرکت کاملاً مردمی و انسانی جدا از همه مسائل و مرداودات سیاسی حاکم بین دولت‌ها و حکومت‌هاست.

این پویش مردمی، تمرینی برای تقویت «دیپلماسی عمومی» و نقش‌آفرینی ملت‌ها در بهبود اوضاع جهان و تلاشی است برای دستیبابی به آرزوی دیرینه هر انسانی، یعنی آزادی و صلح جهانی.

برای اینکه بسامد صدای مردم ایران در گوش دولتمردان دنیا بیشتر شود؛ توصیه می‌شود متن زیر را با هشتگ #علیه_تحریم در شبکه‌های مجازی اعم از توییتر، اینستاگرام و فیسبوک منتشر کنید:

در حالی‌که دهکده جهانی در حال مبارزه علیه کویید۱۹ است، ملت ایران مجبور است در جبهه دومی نیز مبارزه کند: مبارزه علیه تحریم‌های آمریکا.

پیام ما به تمامی رهبران جهان: بیایید با ویروس مبارزه کنیم نه با ملت‌ها. تحریم‌ ایران را متوقف کنید.

لطفاً پیش از آن که خیلی دیر شود، به اشتراک بگذارید.

پایان پیام

کد خبر : 154035 ساعت خبر : 9:17 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=154035
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات