گروه خانوادگی در تلگرام جای فرستادن عکس میز عسلی خان دایی نیست

گروه خانوادگی در تلگرام جای فرستادن عکس میز عسلی خان دایی نیست

به گزارش پایگاه خبری گلونی چند سالی می‌شود که به لطف این همه‌گیری شبکه‌های مجازی مثل واتس‌اپ و تلگرام، بازار گروه‌های خانوادگی هم حسابی داغ شده است.

گروه خانوادگی در تلگرام

یعنی روز نیست که ما در گروه فامیل پیغامی از بازنشسته‌های خاندان‌مان که شکر خدا صبح تا به غروب، گوشی موبایل را دو دستی چسبیده‌ و در خانه نشسته‌اند نداشته باشیم.

نه این‌که بد باشدها، اصلا. اتفاقاً همین که عصرها سری به گروه می‌زنیم از اخبار اقتصادی و سیاسی گرفته تا اجتماعی و هنری و تازگی‌ها هالیوود و بالیوود و جم هم مطلع می‌شویم.

یک وقت‌هایی هم آن وسط‌ها بگومگوهایی شده که حسابی شیرین هستند. و ما وقتی می‌رسیم که همه چیز به خیر و خوشی تمام شده.

اما این چت‌ها که قسمت خوب ماجراست، مشکل اصلی زمانی است که این عزیزان بخواهند فایلی را در گروه قرار دهند.

حالا در این روزها که رفت و آمد و دید و بازدید ممنوع است گروه‌های فامیلی پر شده از عکس‌ها و فیلم‌هایی که رد و بدل می‌شود تا بزرگ و کوچک فامیل از حال هم باخبر شوند. و متاسفانه ارسال عکس و ویدیوها از طرف بزرگترهای فامیل خیلی پررنگ‌تر از جوان‌ترها است.

ولی افسوس که این عزیزان کمی در انتخاب ویدیوها و عکس‌ها به صورت مبتدی عمل می‌کنند و یکهو می‌بینی عکسی در گروه آپلود شده که از پایه میز عسلی منزل خان دایی بزرگه است با گوشه‌ای از یک پیژامه‌ی سورمه‌ای.

یا مثلا فیلم آپلود می‌شود و وقتی با این سرعت اینترنت دانلود می‌کنیم می‌بینیم عموی بزرگ‌مان گوشه‌ی عینکش در فیلم است و خانم عمو هم دارد با تلفن با کس دیگری صحبت می‌کند و می‌گوید خدا سلامتی به شما بدهد!

خب بالاغیرتا نکنید این کارها را. باور کنید من نگران ابهت آن عزیزان هستم. بهتر نیست کمی بزرگترها را در این زمینه آموزش دهیم که این عکس و فیلم‌های نامناسب کمتر شود؟

به نظر شما این‌که من گوشه‌ی پیژامه خان دایی بزرگم را توی عکس در کنار پایه میز عسلی ببینم درست است؟

باور کنید من خودم خجالت می‌کشم از دیدن چنین صحنه‌ای. خلاصه که بهتر است به امور آموزش پدر و مادرها و بزرگترها حسابی رسیدگی کنید پیش از آن‌که تصاویر نامناسب در گروه‌ها قرار گیرد و سوژه‌ای شود برای دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌های گروه. از ما گفتن بود.

پایان پیام

کد خبر : 151931 ساعت خبر : 12:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=151931
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات