ادرار شتر طب سنتی را چگونه به قهقرا برد؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی دکتر مهران بهرامی از جایگاه طب سنتی در اتفاق کرونا می‌گوید. آیا ادرار شتر کرونا را شکست می‌دهد؟

چرا به وجود اسپرم گاو در نوشابه‌های انرژی زا، ادرار انسان و حیوان در عطرهای گران‌قیمت، محصولات شپش در کنسروهای غذایی و فاجعه کالباس و سوسیس حساس نیستیم؟ طب‌سنتی چگونه ابن سینا را به کشتن داد؟

مدتی پیش ویدیویی از خوردن ادرار شتر توسط یک فرد برای درمان کرونا منتشر شد و این ویدیو در شبکه‌های مختلف میان کاربران دست به دست شد.

این ویدیو در اطراف کرج در یک روستا ضبط شده و احتمالا هدف آن جذب فالوور در شبکه‌های اجتماعی بوده است. اما این ماجرا باعث واکنش و در مواردی خشم کاربران شد و خیلی‌ها هم حسابی به طب سنتی انتقاد کردند.

دکتر مهران بهرامی از ماجرای ادرار شتر در طب سنتی می‌گوید.

ادرار شتر طب سنتی

آپارات گلون را دنبال کنید

در آن ویدیوی معروف فردی ادرار شتر را در لیوان ریخته و در حال خوردن آن بوده که تماشای این ویدیو برای خیلی‌ها بسیار تهوع‌آور بود.

فرد حاضر در ویدیو از خواص ادرار شتر می‌گوید و به سختی آن مایع درون لیوان می‌خورد. اما چرا هرکسی می‌تواند اجازه‌ی تجویز برای کرونا را داشته باشد و مردم را به خوردن هر چیزی تشویق کند؟

خوشبختانه رئیس پلیس امنیت تهران اعلام کرده که تهیه‌کننده این ویدیوی ادرار شتر دستگیر شده است.

علت دستگیری این فرد نیز تشویش اذهان عمومی و گمراهی مردم بوده است. از سوی دیگر براساس گزارش‌ها، این فرد بدون تحصیلات و بدون مدرک تحصیلی خاصی به تجویز طب سنتی پرداخته است.

پایان پیام

کد خبر : 162692 ساعت خبر : 6:48 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=162692
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات