اکران آنلاین من می ترسم ساخته بهنام بهزادی

اکران آنلاین من می ترسم ساخته بهنام بهزادی

به گزارش پایگاه خبری گلونی بهنام بهزادی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا از تصمیم نمایش آنلاین فیلم‌های سینمایی در روزهایی که سینماها به علت کرونا و تا زمان نامشخص تعطیل شده‌اند، خبر داد و گفت: «با احتیاط و امیدواری حاضرم فیلمم را در شبکه نمایش خانگی نمایش دهم و در هیمن راستا مذاکراتی هم انجام داده‌ام.»

بهزادی در ادامه گفت: «تنها نگرانی‌ام روی کار آمدن مافیای پخش آنلاین است که تا پیش از این در سازوکار پخش فیلم‌ها در سینماها حضور داشتند و ممکن است در نمایش آنلاین نیز حاضر شوند.»

پیش از این فیلم «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا به عنوان اولین تجربه نمایش آنلاین وارد شبکه نمایش خانگی شده بود که نمایش آن همچنان ادامه دارد.

اکران آنلاین من می ترسم

فیلم سینمایی «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید. بهزادی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم را نیز به عهده دارد.

من می‌ترسم چهارمین فیلم بهنام بهزادی پس از فیلم‌های «وارونگی»، «قاعده تصادف» و «تن‌ها دو بار زندگی می‌کنیم» است که حال و هوایی متفاوت با ساخته‌های پیشین بهزادی دارد.

بازیگران اصلی این فیلم النازشاکردوست، پوریا رحیمی‌سام، امیرجعفری، ستاره پسیانی، مهران احمدی، پیام یزدانی، مجید جعفری و یگانه رفتاری هستند. در «من می‌ترسم» بازیگران هر کدام در نقش‌های متفاوتی جلوی دوربین رفته‌اند.

در خلاصه داستان، چهارمین فیلم بلند سینمایی بهنام بهزادی، آمده است: «بدیش اینه من وسط کلی شک‌ام که می‌خوام برم یا نه…، ولی بدترش اینه که صد برابرش مطمئنم نمی‌تونم بمونم».

بهزادی پیش از این ساخت فیلم‌هایی چون، «تن‌ها دوبار زندگی می‌کنیم»، «قاعده تصادف» و «وارونگی» را در کارنامه خود دارد، که برای این آثار جوایز مختلفی از جشنواره‌های داخلی و خارجی دریافت کرده است. آخرین فیلم بلند او وارونگی در بخش رسمی جشنواره کن، نوعی نگاه حضور داشت.

این فیلم همچنین جایز بهترین فیلم را در جشنواره مِد ایتالیا و جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را از جشنوارۀ فیلم جیپور هند دریافت کرد.

وی همچنین برندۀ جایز بهترین کارگردانی برای فیلم تنها دو بار زندگی می‌کنیم از جشنواره گرانادای اسپانیا شده و جایزه ویژه هیئت داوران را برای فیلم قاعدۀ تصادف از جشنواره‌های مانهایم هایدلبرگ آلمان و جشنواره فیلم توکیو به دست آورده‌است.

پایان پیام

کد خبر : 160742 ساعت خبر : 1:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=160742
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات