اگر سبدهای چرخ‌دار فروشگاه‌های زنجیره‌ای زبان داشتند چه می‌گفتند؟

اگر سبدهای چرخ‌دار فروشگاه‌های زنجیره‌ای زبان داشتند چه می‌گفتند؟

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: فروشگاه‌های زنجیره‌ای پر از سبدهای خرید متحرکی است که در دست مردم و گاهی بچه‌های مردم حرکت می‌کنند و امکان ندارد هر چند دقیقه یک‌بار توسط بچه‌هایی که فکر می‌کنند راننده فرمول یک هستند و این سبدهای چرخ‌دار خودروی تقویت‌شده‌شان است، روی پای ملت نروند.

گاهی این سبدها نقش کالسکه را بازی می‌کنند.

نه از آن مدل‌ها که کودک و وسایل با هم و سر جای خوشان هستند، پدر و مادر عزیز برای راحتی فرزند دلبندشان یک سبد اضافه مخصوص نشستن کودک برمی‌دارند و تمام عرض مسیر را می‌گیرند.

حالا شما باید تلاش کنید وسط این خانواده راه پیدا کنید یا برگردید عقب و مسیرتان را عوض کنید؛ که در اکثر مواقع عوض کردن مسیر راه معقول‌تری به نظر می‌رسد.

اگر سبدهای چرخ‌دار فروشگاه‌های زنجیره‌ای زبان داشتند

اگر این سبدهای چرخ‌دار زبان داشتند، خاطرات زیادی از روزهای چرخیدن در راهروهای فروشگاه می‌گفتند، از بلاهایی که بر سرشان آمد و خستگی یک روز سخت کاری.

اما احتمالاً قبل از همه این‌ها به محض دیدن‌مان می‌گفتند: « عزیزم، جانم یک دقیقه همین جا واستا، اول یه چیز بهت بگم روشن شی بعد برو. ببین این میله‌های کناری ما واسه قشنگی نیست. اینا رو گذاشتن که شما پلاستیک‌هاتون رو ازش آویزون کنید و همه چی با هم قاطی نشه.

جون من نگو می‌دونستی که با چهار چرخ از روت رد می‌شم. عمری ما داریم این فروشگاه‌ها رو متر می‌کنیم یکی‌تون محض رضای خدا نیومد از این قابلیت ما استفاده کنه.

این‌قدر این کار رو نکردین که آخرش خودمون زبون باز کردیم و گفتیم.

الان متوجه شدید چی شد؟ واسه چی وایستادید برو بر ما رو نگاه می‌کنید؟ برید دیگه، به سلامت، خرید خوش بگذره.»

حالا که ما هم این قابلیت و کارایی سبدهای چرخ‌دار خرید را متوجه شدیم بیایید تا این بیچاره‌ها خودشان زبان باز نکردند، استفاده درست از آنها را یاد بگیریم و این‌قدر حرص‌شان ندهیم.

به نظرتان دیگر چه وسایلی دور و برمان هستند که از کارایی آنها بی‌خبریم؟

پایان پیام

کد خبر : 161654 ساعت خبر : 4:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=161654
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات