تهیه ماسک و اقلام بهداشتی در توان باشگاه‌های لیگ برتری نیست؟ امکان ندارد

تهیه ماسک و اقلام بهداشتی در توان باشگاه‌های لیگ برتری نیست؟ امکان ندارد

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: امروز خبری منتشر شد که هرچند مثل برخی از خبرها دود از سرمان به هوا بلند نکرد اما باز در نوع خوب خبر عجیبی بود.

چند باشگاه لیگ برتری در نامه‌ای مشترک، از فدراسیون فوتبال درخواست کردند به دلیل عدم دسترسی به امکانات استاندارد بهداشتی، فدراسیون باید اقلام بهداشتی را به صورت کامل در اختیار باشگاه‌ها قرار بدهد!

تهیه ماسک و اقلام بهداشتی

تاسف برانگیز است باشگاه‌هایی که ادعای حرفه‌ای بودن می‌کنند و به بازیکنان خود پول‌های میلیاردی پرداخت می‌کنند، از خرید ابتدایی‌ترین وسایل بهداشتی برای تیم خود ناتوان هستند.

این اتفاق شاید کمی شبیه به مصاحبه بازیکنانی بود که چند ماه پیش اعلام کردند پول خرید یک جفت کفش را هم ندارند و کرایه خانه‌شان عقب افتاده است!

اصلا شما باورتان می‌شود؟ حالا اگر روزهای نخست شیوع کرونا در کشور بود می‌شد کمی باور کرد اما امروز که از قصابی گرفته تا یخچال‌سازی ماسک می‌فروشند چطور باشگاه‌های لیگ برتری موفق نشدند ماسک و اقلام بهداشتی تهیه کنند؟

چطور می‌توانند بازیکنان خارجی را از کشورهای بند انگشتی با قیمت‌های اعجاب‌آور پیدا کنند، نمی‌توانند ماسک بخرند؟

برخی از کاربران فضای مجازی به این خبر واکنش نشان دادند و آن را بهانه‌جویی باشگاه‌ها برای ادامه ندادن لیگ عنوان کردند.

یعنی باشگاه‌های لیگ برتری که مخالف ادامه لیگ هستند ابتدا سلامتی مردم و جوانان مملکت را بهانه کردند و گفتند برای به خطر نیوفتادن سلامتی این جوانان لیگ را لغو کنید.

بعد که عکس‌های خودشان در اینستاگرام منتشر شد که دسته‌جمعی در حال خوش‌گذرانی هستند و اصول بهداشتی را هم رعایت نمی‌کنند کمی از این موضع کوتاه آمدند و حالا بهانه می‌آورند که ما نمی‌توانیم ماسک تهیه کنیم.

احتمالاً بعد از اینکه فدراسیون دو دستگاه نیسان ماسک خالی کرد جلوی باشگاه‌شان باز بهانه جدیدی می‌آورند و مثلاً می‌گویند: تا کل ورزشگاه‌های کشور هر ده دقیقه یک بار با عنبرنسارا ضدعفونی نشود ما اجازه نمی‌دهیم جان بازیکنان‌مان به خطر بیوفتد.

پایان پیام

کد خبر : 163614 ساعت خبر : 8:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=163614
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات