ثبت نام طرح بهارانه کتاب ١٣٩٩ از امروز آغاز شد

ثبت نام طرح بهارانه کتاب ١٣٩٩ از امروز آغاز شد

به گزارش  پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، ثبت نام طرح‌بهارانه کتاب ١٣٩٩، از امروز آغاز شده است.

کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند از امروز چهارشنبه (۱۰ اردیبهشت) با مراجعه به سامانه اینترنتی نسبت به ثبت نام در طرح بهارانه کتاب ١٣٩٩ اقدام کنند.

طرح بهارانه کتاب ١٣٩٩ از ٢٠ اردیبهشت ماه تا ٣ خرداد در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

ثبت نام طرح بهارانه کتاب

کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب، برای تایید شرکت در این طرح نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴ برای هدفمندکردن یارانه نشر طرح‌های فصلی فروش کتاب را آغاز کرد.

در این طرح ها کتابفروشی‌ها می‌توانند روی فروش کتاب به خریداران تخفیف بدهند و مبلغ تخفیف داده شده را از وزارت خانه دریافت کنند.

در این طرح‌ها که با نام طرح‌های فروش فصلی مشهور شده‌اند، کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را داشته باشند، پس از ثبت نام، می‌توانند کتاب‌های خود را که با شرایط تعیین شده مطابقت داشته باشند به خریداران بفروشند.

موسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور فرهنگی مبلغ تخفیف را به کتابفروش‌ها پرداخت خواهد کرد.

یازدهمین دوره طرح فصلی فروش کتاب تابستان و دوازدهمین دوره پاییز ۹۸ برگزار شد.

کتاب خواندن تاثیرات باورنکردنی روی ذهن و عملکرد انسان در زندگی شخصی و اجتماعی می‌گذارد و فواید فوق‌العاده‌ای بدنبال دارد.

خیلی از افراد از تاثیر کتاب‌ خواندن روی ذهن اطلاع ندارند و نمی‌دانند که کتاب‌ خواندن از همان دوران کودکی چه تاثیری بر زندگی‌شان می‌‌گذارد.

لذت خواندن کتاب با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

هیچ فناوری دیجیتالی یارای رقابت با کتاب‌ خواندن را ندارد. مطالعه کتاب چه کاغذی باشد یا کتاب‌های الکترونیک، مزایای بیشماری دارد.

پایان پیام

کد خبر : 161533 ساعت خبر : 1:23 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=161533
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات