در مراکز انتقال خون بر خلاف سایر اماکن عمومی کرونا وجود ندارد خیال‌تان راحت

در مراکز انتقال خون بر خلاف سایر اماکن عمومی کرونا وجود ندارد خیال‌تان راحت

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی: «درخواست ما از مردم این است که همچون گذشته در مراکز انتقال خون برای اهدای خون مراجعه کنند و مطمئن باشند که آن جا از فضای استاندارد و خوبی برخوردار بوده و پروتکل‌های بهداشتی به دقت رعایت می‌شود.»

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: برخی از افرادی که قبل از شیوع کرونا برای اهدای خون اقدام می‌کردند حالا ترجیح می‌دهند به این مراکز نروند چون از نظرشان ممکن است آلوده باشند و خطر ابتلا به ویروس کرونا تهدیدشان کند.

در این مورد باید بگوییم لطفاً از خانه خارج شوید و به مراکز انتقال خون بروید.

این مراکز کاملاً بهداشتی و بدون آلودگی هستند. در واقع مراکز انتقال خون از سوپرمارکت‌ها، پمپ بنزین‌ها، خیابان‌ها و مراکز خرید، تمیزتر هستند و یک دهم خطری که در این اماکن شلوغ و آلوده تهدیتان می‌کند در مراکز انتقال خون وجود ندارد.

در مراکز انتقال خون بر خلاف اماکن عمومی کرونا وجود ندارد

آپارت گلونی را دنبال کنید

سلامتی شما در مراکز شلوغ و پرتردد تهدید می‌شود، نه محیطی بهداشتی ماند مرکز انتقال خون.

پس لطفاً همین‌طور که مشغول انجام کارهای روزمره هستید یک تک پا به مراکز انتقال خون بروید تا بیمارانی که نیازمند واحدهای خونی هستند و جان‌شان در گرو این مسأله است بتوانند به زندگی ادامه دهند.

این روزها بیش از گذشته باید به فکر یکدیگر باشیم و به بیمارانی فکر کنیم که نیازمند دریافت خون هستند ولی با کمبود آن دچار مشکل شده‌اند.

اگر از دست‌تان برمی‌آید و می‌توانید خون اهدا کنید این کار را انجام دهید و به یاری هموطنان‌تان بشتابید و با خیالی آسوده به مراکز اهدای خون بروید.

در این مراکز بر خلاف سایر اماکن عمومی و شلوغ، کرونا وجود ندارد و می‌توانید بدون نگرانی در این کار خیر سهیم شوید و جان عده‌ای از هموطنان‌تان را نجات دهید.

پایان پیام

کد خبر : 160615 ساعت خبر : 2:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=160615
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات