فیلم معکوس فیلمی از پولاد کیمیایی

فیلم معکوس فیلمی از پولاد کیمیایی

به گزارش پایگاه خبری گلونی فیلم معکوس اولین ساخته پولاد کیمیایی به‌عنوان کارگردان است و پدرش مسعود کیمیایی تهیه کننده این فیلم اجتماعی- اکشن است.

معکوس با این‌که اولین ساخته پولاد کیمیایی محسوب می‌شود فیلمی خوش‌ساخت است که حتما ارزش دیدن دارد.

بازی‌های خوب وقصه جذاب از ویژگی‌های این فیلم سینمایی است.

در فیلم معکوس مانند فیلم‌های مسعود کیمیایی موضوع رفاقتی دیرینه در میان است.

فیلم معکوس فیلمی از پولاد کیمیایی

پولاد کیمیایی در اولین فیلم خود دو دوست قدیمی قبل از انقلاب را سوژه قرار داده است.‌

یکی از این دو دوست فعال سیاسی و یکی مکانیک است و یک مسابقه اتومبیلرنی زیرزمینی یا غیرقانونی آنها را به هم پیوند می‌دهد.

ماجرا از این قرار است که همسر مردی به نام سالار در یک تصادف جام خود را از دست می‌دهد.

اولیای دم همسر سالار از او دیه می‌خواهند و حتی فرزند سالار به نام سام کوچولو را پیش خود نگه می‌دارند و پس دادن او به پدرش را فقط به این شرط امکان‌پذیر می‌دانند که مبلغ دیه را بگیرند اما سالار چنین پولی ندارد. او یک تعمیرکار سیار است که درآمدی ناچیز دارد.

در فیلم سینمایی «معکوس» بازیگرانی مانند بابک حمیدیان، شهرام حقیقت دوست، لیلا زارع، اکبر زنجانپور، پروانه معصومی، علیرضا کمالی نژاد، اکبر معززی و سیاوش طهمورث حضور دارند.

پولاد کیمیایی فرزند استاد مسعود کیمیایی متولد ۲۹ تیر سال ۱۳۵۹ است. او تا قبل از فیلم معکوس به‌عنوان بازیگر شناخته می‌شد.

پولاد کیمیایی اولین بار در سال ۶۷ در فیلم سرب که ساخته پدرش است بازی کرد. او سپس مدتی از ایران رفت اما برای بازی در فیلم تجارت که باز هم ساخته مسعود کیمیایی است به ایران آمد و قید مهاجرت را زد.

او بعد از فیلم تجارت در فیلم‌های سلطان، فریاد و اعتراض بازی کرد. همه این فیلم‌ها ساخته پدرش بود اما پولاد نشان داده بود حضورش در سینما به دلیل توانایی‌های خودش است به همین دلیل شروع به بازی در فیلم کارگردان‌های دیگر کرد البته همچنان در ساخته‌های پدرش حضور داشت.

شمعی در باد، سربازهای جمعه ، حکم، صحنه جرم، ورود ممنوع!، رئیس، محاکمه در خیابان، زندگی با چشمان بسته، به هدف شلیک کن، جرم، بوی گندم، گشت ارشاد، متروپل، صفر، گشت ارشاد۲ و قاتل اهلی فیلم‌هایی است که پولاد کیمیایی در آنها بازی کرده است.

این فیلم را در فیلمیو ببینید

پایان پیام

کد خبر : 160714 ساعت خبر : 9:33 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=160714
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات