مسابقه مافیا در انتظار پایان کرونا

مسابقه مافیا در انتظار پایان کرونا

تهیه‌کننده مسابقه «شهروند و مافیا» از آغاز ثبت‌نام از مخاطبان برای تولید فصل پنجم این مسابقه در شبکه سلامت، با اجرای علیرام نورایی خبر داد و گفت که این مسابقه در بین ۱۰ برنامه پرمخاطب صداوسیما در نوروز امسال بوده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی علیرضا سلطانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال کارهای مقدماتی و پیش‌تولید فصل بعدی مسابقه مافیا هستیم، اظهار کرد: به دنبال جذب اسپانسر برای فصل پنجم هستیم، اما با توجه به شرایط خاص کشور احتمالا باید حداقل دو ماه صبر کنیم تا بتوانیم مسابقات انتخابی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به آغاز ثبت‌نام برای فصل پنجم مسابقه از روز شنبه (ششم اردیبهشت)، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقه به صورت اینترنتی آغاز شده و علاقه‌مندان به شرکت در فصل بعدی می‌توانند برای ثبت‌نام به این سامانه مراجعه کنند.

تهیه‌کننده مسابقه شهروند و مافیا از ثبت‌نام بیش از ۵۰۰۰ نفر در دو روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه برنامه ما از یک شبکه نسبتا گمنام پخش شد و بودجه بسیار کمی در اختیار داشتیم.

استقبال مخاطبان از این برنامه بی‌نظیر بود و در بین ۱۰ برنامه پرمخاطب صدا و سیما در نوروز امسال بودیم و در فضای مجازی نیز، مخاطبان وفادار زیادی داریم.

مسابقه مافیا در انتظار پایان کرونا

سلطانی با بیان اینکه پخش فصل بعدی این برنامه نیز از شبکه سلامت خواهد بود، ادامه داد: فعلا برنامه‌ای برای ایجاد تغییرات در نحوه اجرای مسابقه نداریم و فصل جدید با روند سابق به کارگردانی محمد رجایی و روایت علیرام نورایی تولید و پخش خواهد شد.

البته برای فصل جدید به احتمال قوی آرای مردمی را در داوری بازی‌ها در نظر می‌گیریم.

به گفته وی، مسابقه مافیا پیچیده و دارای لایه‌های متعدد است و هدف از ساخت این برنامه تنها سرگرمی نیست و تلاش شده با تولید این مسابقه، مهارت‌های فردی و اجتماعی را هم در مخاطبان و هم شرکت‌کننده‌ها تقویت کنیم.

در حقیقت ما به دنبال عمق نگاه و فهم اتفاقات توسط مخاطب بودیم تا بتوانیم به زبان استعاره به مخاطبان خود نشان دهیم که شهروند و مافیا همان زندگی واقعی است و با درک بهتر واقعیت‌ها می‌توان جلوی نفوذ دشمن را گرفت.

تهیه‌کننده این مسابقه درباره تاثیر این بازی بر تقویت مهارت‌های فردی بازیکنان و مخاطبان، گفت: مهم‌ترین نکته‌ای که ما در این بازی به آن اشاره می‌کنیم، قدرت تشخیص است، چراکه در زندگی هر گاه که از ما خطایی سر زده یا به موفقیتی دست پیدا کرده‌ایم، مربوط به ضعف یا قدرت در قوه تشخیص ما بوده است، اگر ما بتوانیم در زمان مهم، درست تشخیص بدهیم و عمل کنیم، می‌توانیم موفق شویم.

سلطانی با بیان اینکه این بازی برای تمامی اقشار جامعه مناسب است، اظهار کرد: اگر تاجری در یک زمان تشخیص درستی بدهد، ممکن است سود کند و در همان زمان با تشخیص اشتباه متحمل زیان می‌شود یا در مثالی دیگر یک زوج جوان با شناخت و تشخیص درست نسبت به یکدیگر می‌توانند زندگی بهتری را برای خود بسازند.

وی افزود: قدرت تشخیص در مهارت‌های فردی پارامتری است که اگر روی آن متمرکز شویم، می‌تواند سبب تحولات بسیار زیادی در زندگی ما شود.

تهیه‌کننده مسابقه شهروند و مافیا که در زمینه تکنیک‌های خلاقیت نیز کار می‌کند، گفت: تکنیک‌های خلاقیت و افزایش قدرت ایده‌پردازی، منابع بسیار زیادی دارد، اما مهم‌ترین نکته این است که ما کودکان را نباید بترسانیم؛ در واقع ترس، اصلی‌ترین عامل خشک شدن چشمه خلاقیت است.

به گفته سلطانی، اگر خانواده‌ای بتواند کودک خود را طوری تربیت کند که از انجام کارها و اظهار نظرهای مختلف (از منظر مثبت) نترسد، بزرگ‌ترین تکنیک برای افزایش خلاقیت فرزند است.

پایان پیام

کد خبر : 161436 ساعت خبر : 11:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=161436
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات