مصاحبه اردشير زاهدی با بی‌بی‌سی طوفان به پا کرد

مصاحبه اردشير زاهدی با بی‌بی‌سی طوفان به پا کرد

به گزارش پایگاه خبری گلونی چند شب پیش در تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی یک اتفاق عجیب و جالب روی داد. اتفاقی که هنوز هم بحث بر سر آن در بین مردم و فعالان رسانه‌ای داغ داغ است.

گفت‌وگوی شبکه فارسی زبان بی‌بی‌سی با اردشیر زاهدی داماد و وزیر امور خارجه پهلوی در فضای مجازی طوفانی به پا کرد که تا کنون سابقه نداشته است.

مصاحبه اردشير زاهدی

او در جلوی دیدگان متعجب هزاران نفر از سردار سلیمانی دفاع کرد و او را سرباز وطن نامید. تحریم‌های آمریکا علیه ایران را محکوم کرد. با تندترین واژه‌ها و عبارات بر مسئولان آمریکایی تاخت و حرف‌هایی زد که از مسئولان خودمان هم کمتر دیده و شنیده بودیم.

این حرف‌ها به زبان خیلی از مردم ایران مزه کرد و با شنیدن این سخنان از زبان مردی که انتظار می‌رفت مانند خیلی‌های دیگر علیه این نظام و مردمش موضع‌گیری کنند، کیف کردند و کیفور شدند.

هرچند این حرف‌ها کام دو گروه را تلخ کرد.

گروه اول آن‌ها که دفاع از نظام ایران و سردار سلیمانی را فقط و فقط حق خود می‌دانستند و دوست نداشتند فردی با کراوات از آمریکا از شخصیت مصادره شده آن‌ها نام ببرد.

گروه دوم که خیلی خیلی از این حرف‌ها سوختند فعالان به ظاهر مدنی بودند که برای رسیدن به هدف خود چشم بر روی همه چیز می‌بستند و حاضر بودند برای براندازی این نظام حتا ایران را تکه و پاره کنند.

اما نظر کاربران توئیتر در مورد آن شب عجیب:


پایان پیام

کد خبر : 161605 ساعت خبر : 9:18 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=161605
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

خائن که شاخ دم ندارد. این جور افراد باعث سقوط شاه شدند. دور بر شاه پر بود از این جور آدم ها.