کرونا روایت ثبت لحظه‌های ماندگار؛ مدیران بخش‌های منصوب شدند

کرونا روایت ثبت لحظه‌های ماندگار؛ مدیران بخش‌های منصوب شدند

به گزارش پایگاه خبری گلونی در احکامی جداگانه، مدیران بخش‌های مختلف رویداد ملی کروناروایت (طرح نظام پزشکی برای ثبت لحظه‌های ماندگار در مقابله با کرونا) منصوب شدند:

– به روایت سینما: ارد عطارپور

– به روایت ادبیات: احسان رضایی

– به روایت تصویر: بهروز شجاعی

– به روایت رسانه: دکتر امیر صدری

– به روایت علوم انسانی سلامت: دکتر حمیدرضا نمازی

– به روایت پژوهش: دکتر حسن رودگری

– به روایت ایثار (شهدای سلامت): دکتر ربابه شیخ الاسلام

– مدیر روابط عمومی: نسیم قرائیان

کرونا روایت ثبت لحظه‌های ماندگار

رویدادی است که سازمان نظام پزشکی با هدف ثبت حداکثری لحظه‌های ماندگار در مقابله با کرونا و به منظور احترام به ایستادگی و ایثار کادر بهداشت و درمان تدارک دیده تا مجموعه «کرونا روایت؛ ثبت لحظه‌های ماندگار» را با مشارکت هنرمندان و کادر بهداشت و درمان کشور گردآوری می‌کند.

این رویداد که با شعار «روایت شما از کرونا چیست» و به دبیری دکتر محمد کیاسالار برگزار می‌شود، تمامی هنرمندان و کادر بهداشت و درمان کشور را در هفت بخش بالا دعوت به مشارکت کرده است.

متقاضیان شرکت دراین رویداد تا ۱۵ تیرماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به وبسایت سازمان نظام پزشکی نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال اثار خود در سامانه «کرونا روایت؛ ثبت لحظه‌های ماندگار» اقدام کنند.

در متن فراخوان آمده است: «سازمان نظام پزشکی در نظر دارد با هدف ثبت لحظه‌های ماندگار و ارج نهادن به ایثار و ایستادگی کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا،مجموعه کروناروایت را در قالب‌های متعدد و متنوع ادبی، هنری و علمی با شعار «روایت شما از کرونا چیست؟» برگزار و ثبت کند.

این طرح تلاش کوچکی است برای ثبت لحظه‌های بزرگ؛ دعوتی دوستانه از خانواده بزرگوار بهداشت و درمان و همه سینماگران، عکاسان، نویسندگان، شاعران، طراحان، تصویرسازان،‌ اهل قلم،‌اصحاب رسانه و تمام هنرمندان متعهدی که اخلاق و سلامت ایران دغدغه آنهاست و همه هموطنانی که مواجهه با این بیماری، به هر نحوی، به تجربه زیسته آنها بدل شده است.»

پایان پیام

کد خبر : 161496 ساعت خبر : 8:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=161496
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات