اساتید موسیقی که فقط پشت پیانو نشستن را بلد هستند

اساتید موسیقی که فقط پشت پیانو نشستن را بلد هستند

پایگاه خبری گلونی محسن فراهانی: راز این موسیقی چیست؟ رمز و راز این عشق چیست که عده‌ای را مجاب می‌کند سال‌ها تمرین کنند و بیاموزند و خاک کلاس‌های اساتید را بخورند و عده‌ای را هوایی می‌کند تا یک کیف گیتار روی دوش بیندازند و در خیابان قدم بزنند؟

ندا رادمهر در صفحه شخصی خود ویدیوی زیر را منتشر کرد.

ویدیوهای دیگر در نماشای گلونی 

هوایی‌شان می‌کند تا روز دوم تمرین آهنگ منتشر کنند. روز سوم هم آلبوم‌شان را روانه بازار کنند و روز چهارم عنوان استاد روی خود بگذارند.

بدون ذره‌ای اطلاعات و داشتن سطحی‌ترین اصول موسیقی. آن‌ها عطش دیده شدن دارند اما حوصله و توان آموختن و کلاس رفتن و سکوت کردن را ندارند.

آن‌ها چگونه باکلاس نشستن پشت پیانو را بیشتر از نواختن آن بلد هستند. آن‌ها استایل‌های عکس گرفتن با گیتار را بهتر از زدن آن می‌دانند و…

موسیقی یک هنر است و استعداد می‌خواهد. موسیقی یک فعالیت اقتصادی است و استایل و چهره می‌خواهد؛ اما موسیقی وجهه دیگری هم دارد و آن علمی بودن آن است که این وجه از موسیقی با استعداد و قیافه خوشگل داشتن درمان نمی‌شود. باید یاد گرفت. مطالعه‌ کرد. کلاس رفت و سختی کشید.

ویدیوی داخل مطلب را مشاهده کنید. یک نمونه از این اساتید را مشاهده می‌کنید که برای مخاطبان خود لایو گذاشتند و هنرشان را به رخ جهانیان می‌کشند.

آن‌ها حتا گام‌های موسیقی را هم بلد نیستند. عیبی ندارد آدم گام‌های موسیقی را بلد نباشد اما حداقل ادعای بلد بودن هم نداشته باشد.

این تقلب است. کلاهبرداری است. سرکار گذاشتن مخاطب است. اما ما چه بخواهیم و چه نخواهیم چنین افرادی هستند.

افرادی که بدون ذره‌ای تلاش می‌خواهند بروند کنار بزرگان موسیقی بایستند. اما چاره چیست؟ چاره کار فقط و فقط در آگاه کردن مخاطب است.

اینکه صبح تا شب و شب تا صبح فیک بودن و تقلبی بدون و بی‌سواد بودن این افراد را جار بزنیم تا حداقل یک نفر از مخاطبان این اساتید را کم کنیم. راه دیگری وجود ندارد.

پایان پیام

کد خبر : 164157 ساعت خبر : 8:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=164157
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات