خرید دمنده و تجهیزات اطفای حریق با کمک افرادی که باور نمی‌کردیم

خرید دمنده و تجهیزات اطفای حریق با کمک افرادی که باور نمی‌کردیم

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: برای خرید دمنده و تجهیزات اطفای حریق افراد بسیاری کمک کردند. آنها که دغدغه محیط زیست و نجات جنگل‌ها را داشتند و از هیچ کوششی برای کمک به نجات درختان زاگرس دریغ نکردند.

خرید دمنده و تجهیزات اطفای حریق

در این میان پیج‌هایی از فالورهای‌شان درخواست پیوستن به این کمک‌رسانی را کرده و پست کمک به خرید دمنده‌ها را گذاشته بودند که شاید کمتر تصور می‌شد این‌قدر دغدغه‌مند باشند.

پیج‌های مد و فشن و تبلیغ لوازم آرایش، پیج‌هایی با انواع مدل‌های رنگی و طرح‌های به روز پوشاک.

اما وسط این همه جذابیت طرح و تنوع رنگ به یاد جنگل‌های زاگرس بودند و هشتگ زاگرس در آتش را زیر پست کمک به خرید وسایل اطفای حریق در صفحات خود گذاشتند.

این نشان از اهمیت دادن ادمین‌های این صفحات به محیط زیست و جنگل‌ها دارد و در جای خود بسیار قابل تقدیر است.

نشان می‌دهد افراد در شغل‌های مختلف و بی‌ربط به محیط زیست دل‌شان برای درختان و حیوانات جنگل می‌سوزد و در اندازه خود برای نجات آنها تلاش می‌کنند.

می‌توانند در حالی‌که اطراف‌شان پر از مدهای به روز و البته گاهی عجیب و غریب است به جنگل‌های زاگرس فکر کنند و برای نجات‌شان دست به کار شود.

در صفحه‌ای که کوچک‌ترین ربطی به محیط زیست و جنگل‌ها و درختان ندارد برای نجات این سرمایه‌های خدادادی تلاش کنند.

حتماً نباید فعال محیط زیست باشیم تا دل‌مان برای جنگل‌ها بتپد. حتماً نباید ازافراد محلی منطقه باشیم و بوی دود به مشام‌مان برسد تا عمق فاجعه را درک کنیم.

در دورترین مکان هم که باشیم می‌توانیم کمک کنیم و اتفاقاً از بسیاری افراد د یگر مفیدتر باشیم.

با این افراد دغدغه‌مند کمک‌ها رسید و دمنده‌ها تهیه شد. دمنده‌هایی که به نقاط مختلف کشور فرستاده شد تا بتواند کمکی باشد برای خاموش کردن آتشی که هر بار بر اثر بی‌توجهی افرادی به جان جنگلی از ایران می‌افتد و برای خاموش کردنش افراد زیادی جان خود را به خطر می‌اندازند.

گزارش خریدها را اینجا بخوانید.

پایان پیام

کد خبر : 165398 ساعت خبر : 9:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=165398
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات