خودروی اتباع افغان در آتش چه کسانی سوخت؟

خودروی اتباع افغان در آتش چه کسانی سوخت؟

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: حادثه آتش گرفتن خودروی اتباع افغان در یزد باعث ناراحتی دولت‌مردان این کشور شد و وعده پیگیری جدی این مسأله را دادند.

این حادثه بسیار دردناک است و امیدواریم دیگر چنین اتفاقی رخ ندهد، که البته زمانی می‌توانیم امیدوار باشیم که برادران افغانستانی ما تصمیم بگیرند کمی بیشتر به مرزهای خود توجه کنند و همینطور به امان خدا ول‌شان نکنند.

وقتی یک کشور مرزهای خود را مثل دروازه بدون در همیشه باز بگذارد تا هم قاچاق انسان و هم موادمخدر به راحتی و سهولت در آن اتفاق بیوفتد دیگر نباید کشورهای همسایه را مسئول اتفاقات پیش آمده کند.

خودرویی که مشغول قاچاق انسان بود و در صندوق عقب خود سه نفر را جای داده بود که متأسفانه کشته شدند، از مرزی عبور کرده که یکی از ناامن‌ترین مرزهای دنیاست و تبعات این ناامنی را باید کشورهای همسایه پرداخت کنند.

دولت‌مردان کشور دوست و برادرمان، افغانستان، اگر می‌خواهید دیگر چنین اتفاتی رخ ندهد و جان هموطنان خود را که برای ما هم بسیار مهم هستند، حفظ کنید باید پیگیری جدی در زمینه بستن مرزهای خود انجام دهید، محکوم کردن دولت ایران که هربار باید با حاملین مواد مخدر و قاچاقچیان انسان در کنار این مرزها بجنگد و جان نظامیان خود را به خطر اندازند فایده‌ای ندارد.

با حفاظت و بالا بردن این مرزها می‌توانید هم جان افراد کشور خودتان را نجات دهید هم زحمت مرزبانان ایرانی را کمتر کنید.

در همه جای دنیا با قاچاقچیان انسان و مواد مخدر برخورد یکسان می‌شود. احتمالا هیچ کشوری را پیدا نخواهید کرد که برای این خودروها از دور دست تکان دهند و آرزوی موفقیت کنند و به راحتی اجازه دهند به کشورشان وارد شوند. حتی در مهد آزادی و دموکراسی.

لطفاً ابتدا مرزها را ببندید، جلوی قاچاقچیان را بگیرد و بعد از پیگیری جدی در زمینه حقوق از دست رفته افغان‌ها در ایران صحبت کنید.

پایان پیام

کد خبر : 165395 ساعت خبر : 9:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=165395
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات